Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zeher Dilek Öztürk
Doktora
MEB
Yayın
1
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
1
1
Yayın
0
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0002-5016-7787
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
MEB
Popüler Yayınları
Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Zeher Dilek Öztürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.550710
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2586
4
ATIF
1
FAVORİ
2586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Zeher Dilek Öztürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.550710
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2586
1
FAVORİ
2586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Zeher Dilek Öztürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.550710
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2586
4
ATIF
1
FAVORİ
2586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat