Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

The Effect of Geographical Indication Product Knowledege of Visitors To Cappadocia on The Gastronomic Destination Perception

Yıl 2022, Cilt: 6 Sayı: 2, 201 - 217, 29.06.2022

Öz

This research was carried out to determine whether the visitors who come to the Cappadocia Region know registered products with geographical indication have an impact on their perception of gastronomic destinations. The population of the research consists of visitors coming to Kayseri and Nevsehir provinces, which have products with a geographical indication and whose borders are located in Cappadocia Region between April and August 2018. The sample consists of 441 participants selected through convenience sampling method. In the research, a questionnaire form was used as a data collection tool. Descriptive statistics related to the data obtained in the study were examined, the data were analyzed using simple regression analysis and correlation analysis. As a result of the research, it has been determined that there is a statistically significant and positive relationship between visitors' knowledge of geographically registered products and their perceptions of gastronomic destinations.

Kaynakça

  • Aydoğdu, A., Özkaya-Okay, E., Köse, Z. C. (2016). Destinasyon tercihinde gastronomi turizminin önemi: Bozcaada örneği, Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(2), 120-132.
  • Bessiere, J. (1998). Local development and heritage: traditional food and cuisine as tourist attractions in rural areas. Sociologia Ruralis, 38(1), 21-34.
  • Bezirgan, M., Koç, F. (2014). Yerel mutfakların destinasyona yönelik aidiyet oluşumuna etkisi: Cunda Adası örneği. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 7(34), 917-928.
  • Bojnec, S. (2006). Tourism development in rural areas. Österreichische Gesellschaft Für Agrarökonomie, Tagungsband, 79-80. https://oega.boku.ac.at/fileadmin/user_upload/Tagung/2006/06_Bojnec_tourism.pdf
  • Bucak, T., Ateş, U. (2014). Gastronomi turizminin il turizmine etkisi: Çanakkale örneği. International Journal of Social Science, 28(2), 315-328.
  • Bulut, A. (2013). Coğrafi işaretler ve kırsal kalkınma: Ezine Peyniri örneği. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çanakkale.
  • Ceyhun-Sezgin, A. (2016). Coğrafi işaretli ürünlerin gastronomi turizmine yansımaları. I. Ulusal Alternatif Turizm Kongresi, 7-9 Nisan 2016, Erzincan. 350-356.
  • Cohen, E., Avieli, N. (2004). Food in tourism: attraction and ımpediment. Annals of Tourism Research, 31(4), 755-778.
  • Çolak, O. (2009). Turistik ürün çeşitlendirme kapsamında kırsal turizm ve kırsal turizm işletmeciliği: Şirince örneği. Yüksek Lisans Tezi, Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aydın.
  • Du Rand, G., Heath, E. (2006). Towards a framework for food tourism as an element of destination marketing, Current Issues in Tourism, 9(3), 206-234.
  • Du Rand, G.E., Heath, E., Alberts, N. (2003). The role of local and regional food in destination marketing: a south african situation analysis. Journal of Travel & Tourism Marketing, 14(3-4), 97-112.
  • Duman, S. (2019). Kastamonu'ya gelen kayak turistlerinin coğrafi işaretli ürün algısı. Yüksek Lisans Tezi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kastamonu.
  • Durlu Özkaya, F., Sünnetçioğlu, S., Can, A. (2013). Sürdürülebilir gastronomi turizmi hareketliliğinde coğrafi işaretlemenin rolü. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 1(1), 13-20.
  • Ertan, A. (2010). Prestijli tarım ürünlerinin pazarlanmasında kalite ve coğrafi işaret kavramlarının tutundurulması ve bu bağlamda tarım satış kooperatiflerinin önemi. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(12), 157-170.
  • Giray, H., Özkan, F.Z., Oran, H. (2012). Yerel Ürünlerin Ekonomik Kalkınmadaki Önemi. Verimlilik Dergisi, 4, 109-115.
  • Gökdeniz, A., Erdem, B., Dinç, Y., Çelik Uğuz, S. (2015). Gastronomi turizmi: Ayvalık’ta yerli turistler üzerinde görgül bir araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 3(1), 14-29.
  • Gönenç, S. (2007). Coğrafi işaretlerin koruyucu mekanizmasını engelleyen faktörler. Gıda Mühendisliği Dergisi, 10(25), 45-54.
  • Güzel-Şahin, G., Ünver, G. (2015). Destinasyon pazarlama aracı olarak gastronomi turizmi: İstanbul’un gastronomi turizmi potansiyeli üzerine bir araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 3(2), 63-73.
  • Green, G.P., Dougherty, M.L. (2008). Localizing linkages for food and tourism: culinary tourism as a community development strategy. Community Development, 39(3), 148-158.
  • Hall, C.M., Mitchell, R.D. (2001). Wine and Food Tourism. Brisbane: John Wiley.
  • Hall. C.M., Sharples, L., Mitchell, R., Macionis, N., Cambourne, B. (2003). Food tourism around the world: development, management and markets. Oxford: Butterworth Heinemann. 1-24.
  • Ilıcalı, G. (2005). Coğrafi işaretler, coğrafi işaretlerde denetim ve denetimde akreditasyonun önemi. Ankara Üniversitesi, Avrupa Toplulukları Araştırma Uygulama Merkezi (ATAUM), 36. Dönem Avrupa Birliği Temel Eğitim Programı Semineri, Ankara.
  • Kan, M. (2011). Yerel Düzeyde Ekonomik Kalkınmada Coğrafi İşaretlerin Kullanımı ve Etkisi: Akşehir Kirazı Araştırması. Doktora Tezi, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. Ankara.
  • Kan, M., Gülçubuk, B. (2008). Kırsal ekonominin canlanmasında ve yerel sahiplenmede coğrafi işaretler. VIII. Tarım Ekonomisi Kongresi, 25-27 Haziran 2008, Bursa.
  • Kan, M., Gülçubuk, B., Küçükçongar, M. (2012). Coğrafi işaretlerin kırsal turizmde kullanılma olanakları. KMÜ Sosyal ve Ekonomi̇k Araştırmalar Dergi̇si, 14(22), 93-101.
  • Karakulak, Ç. (2016). Coğrafi işaretleme yoluyla gastronomik kimlik oluşturma ve gastronomik kimliğin destinasyon pazarlamasındaki rolü: Trakya örneği. Yüksek Lisans Tezi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Muğla.
  • Kayseri İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, (2022). İstatistiklerle Kayseri'de Kültür ve Turizm. http://www.kayserikultur.gov.tr/TR-183048/istatistiklerle-kayseri39de-kultur-ve-turizm.html
  • Keskin, H. (2019). Coğrafi işaretli yöresel gıdaların turistik destinasyon pazarlamasına etkileri-Balıkesir ili örneği. Yüksek Lisans Tezi, Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Balıkesir.
  • Long, L. (2004). Culinary tourism: exploring the other through food. Lexington: The University Press of Kentucky, 20-21.
  • Meral, Y., Şahin, A. (2013). Tüketicilerin coğrafi işaretli ürün algısı: Gemlik zeytini örneği. KSÜ Doğa Bilimleri Dergisi. 16(4), 16-24.
  • Mercan, G.O., Üzülmez, M. (2014). Coğrafi işaretlerin bölgesel turizm gelişimindeki önemi: Çanakkale ili örneği. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 29(2), 67-94.
  • Nanayakkara, T. (2011). Role of intellectual property in enhancing the competitiveness of the tourism industry. https://www.wipo.int/export/sites/www/sme/en/tourism/tourism_ip.pdf
  • Nevşehir Valiliği (2022). İlimizin Kültür ve Turizmi. http://www.nevsehir.gov.tr/kurumlar/nevsehir.gov.tr/ilimizrehber/2018yeni/turizm.pdf
  • Nizam, D. (2011). Coğrafi işaretler ve küresel piyasalarda yerelleşen tarım ürünleri: Ege pamuğu logosu üzerine bir saha çalışması, Praksis, 25, 87-116.
  • Oğuz, Z. (2016). Yerel değerlerin turizm ürününe dönüştürülmesinde coğrafi işaretlerin kullanımı: Siirt ili örneği. Yüksek Lisans Tezi, Mardin Artuklu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mardin.
  • Orhan, A. (2010). Yerel değerlerin turizm ürününe dönüştürülmesinde, coğrafi işaretlerin kullanımı: İzmit Pişmaniyesi örneği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 21(2), 244-254.
  • Peterson, R.A. (1994). A meta-analysis of Cronbach's coefficient alpha. Journal of Consumer Research, 21, 381-391.
  • Richards G. (2002). Gastronomy: an essential ıngredient in tourism production and consumption, In: Hjalager, A.M. and Richards, G. (Eds.), Tourism and Gastronomy, London: Routledge, 3-20.
  • Sünnetçioğlu, S., Can, A., Durlu Özkaya, F. (2012). Yavaş turizmde coğrafi işaretlemenin önemi. 13. Ulusal Turizm Kongresi, 6-9 Aralık, 2012, Antalya. 953-962.
  • Şahin, A., Meral, Y. (2012). Türkiye’de coğrafi işaretleme ve yöresel ürünler. Türk Bilimsel Derlemeler Dergisi, 2, 88-92.
  • Şentürk, B. (2011). Coğrafi işaretlerin ekonomik etkileri: mikro ve makro açıdan bir değerlendirme. Yüksek Lisans Tezi, Muğla Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Muğla.
  • Temiz, T. (2019). Konya örneğinde coğrafi işaretli ürünlerin gastronomi turizmi açısından önemi. Yüksek Lisans Tezi, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Konya.
  • Türk Patent ve Marka Kurumu (2022). Türkiye’nin Çoğrafi İşaretleri. https://ci.turkpatent.gov.tr/
  • Türkay, O. ve Genç, K. (2017). Gastronomi turizmi. İçinde: Sarıışık, M. (Editör). Tüm Yönleriyle Gastronomi Bilimi. Ankara: Detay Yayıncılık.
  • Yamane, T. (2001). Temel Örnekleme Yöntemleri (Çev. Esin,A., Bakır,M.A., Aydın.C., Gürbüzsel,E.). İstanbul: Literatür Yayın.
  • Yenipınar U., Köçker H., Karacaoğlu S. (2014). Turizmde yerel yiyeceklerin önemi ve coğrafi işaretleme: Van Otlu Peyniri. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2(2), 13-23.
  • Zuluğ, A. (2010). Coğrafi işaretli gıdalara ilişkin tüketici tercihleri üzerine bir araştırma: İstanbul örneği. Doktora Tezi, Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. İzmir.

Kapadokya Bölgesine Gelen Ziyaretçilerin Coğrafi İşaretli Ürünleri Bilme Durumlarının Gastronomik Destinasyon Algısı Üzerindeki Etkisi

Yıl 2022, Cilt: 6 Sayı: 2, 201 - 217, 29.06.2022

Öz

Bu araştırma, Kapadokya Bölgesi’ne gelen ziyaretçilerin coğrafi işaretli ürünleri bilme durumlarının gastronomik destinasyon algıları üzerinde etkili olup olmadığını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Mevcut araştırmanın evrenini 2018 yılı Nisan-Ağustos ayları arasında coğrafi işaret ile tescilli ürünlerin bulunduğu ve sınırları Kapadokya Bölgesi’nde yer alan Kayseri ve Nevşehir illerine gelen ziyaretçiler oluşturmaktadır. Örneklem çapı ise ziyaretçilerden kolayda örnekleme yoluyla seçilen 441 katılımcıdan oluşmaktadır. Veri toplama aracı olarak anket formu kullanılmıştır. Çalışmada elde edilen istatistiki verilere ilişkin tanımlayıcı istatistiklere bakılmış, veriler basit regresyon analizi ve korelasyon analizi kullanılarak analiz edilmiştir. Araştırma sonucunda Kapadokya Bölgesi’ne gelen ziyaretçilerin coğrafi işaretli ürünleri bilme durumları ile gastronomik destinasyon algıları arasında istatistiki olarak anlamlı ve pozitif yönlü bir ilişki olduğu tespit edilmiştir.

Kaynakça

  • Aydoğdu, A., Özkaya-Okay, E., Köse, Z. C. (2016). Destinasyon tercihinde gastronomi turizminin önemi: Bozcaada örneği, Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(2), 120-132.
  • Bessiere, J. (1998). Local development and heritage: traditional food and cuisine as tourist attractions in rural areas. Sociologia Ruralis, 38(1), 21-34.
  • Bezirgan, M., Koç, F. (2014). Yerel mutfakların destinasyona yönelik aidiyet oluşumuna etkisi: Cunda Adası örneği. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 7(34), 917-928.
  • Bojnec, S. (2006). Tourism development in rural areas. Österreichische Gesellschaft Für Agrarökonomie, Tagungsband, 79-80. https://oega.boku.ac.at/fileadmin/user_upload/Tagung/2006/06_Bojnec_tourism.pdf
  • Bucak, T., Ateş, U. (2014). Gastronomi turizminin il turizmine etkisi: Çanakkale örneği. International Journal of Social Science, 28(2), 315-328.
  • Bulut, A. (2013). Coğrafi işaretler ve kırsal kalkınma: Ezine Peyniri örneği. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çanakkale.
  • Ceyhun-Sezgin, A. (2016). Coğrafi işaretli ürünlerin gastronomi turizmine yansımaları. I. Ulusal Alternatif Turizm Kongresi, 7-9 Nisan 2016, Erzincan. 350-356.
  • Cohen, E., Avieli, N. (2004). Food in tourism: attraction and ımpediment. Annals of Tourism Research, 31(4), 755-778.
  • Çolak, O. (2009). Turistik ürün çeşitlendirme kapsamında kırsal turizm ve kırsal turizm işletmeciliği: Şirince örneği. Yüksek Lisans Tezi, Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aydın.
  • Du Rand, G., Heath, E. (2006). Towards a framework for food tourism as an element of destination marketing, Current Issues in Tourism, 9(3), 206-234.
  • Du Rand, G.E., Heath, E., Alberts, N. (2003). The role of local and regional food in destination marketing: a south african situation analysis. Journal of Travel & Tourism Marketing, 14(3-4), 97-112.
  • Duman, S. (2019). Kastamonu'ya gelen kayak turistlerinin coğrafi işaretli ürün algısı. Yüksek Lisans Tezi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kastamonu.
  • Durlu Özkaya, F., Sünnetçioğlu, S., Can, A. (2013). Sürdürülebilir gastronomi turizmi hareketliliğinde coğrafi işaretlemenin rolü. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 1(1), 13-20.
  • Ertan, A. (2010). Prestijli tarım ürünlerinin pazarlanmasında kalite ve coğrafi işaret kavramlarının tutundurulması ve bu bağlamda tarım satış kooperatiflerinin önemi. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(12), 157-170.
  • Giray, H., Özkan, F.Z., Oran, H. (2012). Yerel Ürünlerin Ekonomik Kalkınmadaki Önemi. Verimlilik Dergisi, 4, 109-115.
  • Gökdeniz, A., Erdem, B., Dinç, Y., Çelik Uğuz, S. (2015). Gastronomi turizmi: Ayvalık’ta yerli turistler üzerinde görgül bir araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 3(1), 14-29.
  • Gönenç, S. (2007). Coğrafi işaretlerin koruyucu mekanizmasını engelleyen faktörler. Gıda Mühendisliği Dergisi, 10(25), 45-54.
  • Güzel-Şahin, G., Ünver, G. (2015). Destinasyon pazarlama aracı olarak gastronomi turizmi: İstanbul’un gastronomi turizmi potansiyeli üzerine bir araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 3(2), 63-73.
  • Green, G.P., Dougherty, M.L. (2008). Localizing linkages for food and tourism: culinary tourism as a community development strategy. Community Development, 39(3), 148-158.
  • Hall, C.M., Mitchell, R.D. (2001). Wine and Food Tourism. Brisbane: John Wiley.
  • Hall. C.M., Sharples, L., Mitchell, R., Macionis, N., Cambourne, B. (2003). Food tourism around the world: development, management and markets. Oxford: Butterworth Heinemann. 1-24.
  • Ilıcalı, G. (2005). Coğrafi işaretler, coğrafi işaretlerde denetim ve denetimde akreditasyonun önemi. Ankara Üniversitesi, Avrupa Toplulukları Araştırma Uygulama Merkezi (ATAUM), 36. Dönem Avrupa Birliği Temel Eğitim Programı Semineri, Ankara.
  • Kan, M. (2011). Yerel Düzeyde Ekonomik Kalkınmada Coğrafi İşaretlerin Kullanımı ve Etkisi: Akşehir Kirazı Araştırması. Doktora Tezi, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. Ankara.
  • Kan, M., Gülçubuk, B. (2008). Kırsal ekonominin canlanmasında ve yerel sahiplenmede coğrafi işaretler. VIII. Tarım Ekonomisi Kongresi, 25-27 Haziran 2008, Bursa.
  • Kan, M., Gülçubuk, B., Küçükçongar, M. (2012). Coğrafi işaretlerin kırsal turizmde kullanılma olanakları. KMÜ Sosyal ve Ekonomi̇k Araştırmalar Dergi̇si, 14(22), 93-101.
  • Karakulak, Ç. (2016). Coğrafi işaretleme yoluyla gastronomik kimlik oluşturma ve gastronomik kimliğin destinasyon pazarlamasındaki rolü: Trakya örneği. Yüksek Lisans Tezi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Muğla.
  • Kayseri İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, (2022). İstatistiklerle Kayseri'de Kültür ve Turizm. http://www.kayserikultur.gov.tr/TR-183048/istatistiklerle-kayseri39de-kultur-ve-turizm.html
  • Keskin, H. (2019). Coğrafi işaretli yöresel gıdaların turistik destinasyon pazarlamasına etkileri-Balıkesir ili örneği. Yüksek Lisans Tezi, Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Balıkesir.
  • Long, L. (2004). Culinary tourism: exploring the other through food. Lexington: The University Press of Kentucky, 20-21.
  • Meral, Y., Şahin, A. (2013). Tüketicilerin coğrafi işaretli ürün algısı: Gemlik zeytini örneği. KSÜ Doğa Bilimleri Dergisi. 16(4), 16-24.
  • Mercan, G.O., Üzülmez, M. (2014). Coğrafi işaretlerin bölgesel turizm gelişimindeki önemi: Çanakkale ili örneği. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 29(2), 67-94.
  • Nanayakkara, T. (2011). Role of intellectual property in enhancing the competitiveness of the tourism industry. https://www.wipo.int/export/sites/www/sme/en/tourism/tourism_ip.pdf
  • Nevşehir Valiliği (2022). İlimizin Kültür ve Turizmi. http://www.nevsehir.gov.tr/kurumlar/nevsehir.gov.tr/ilimizrehber/2018yeni/turizm.pdf
  • Nizam, D. (2011). Coğrafi işaretler ve küresel piyasalarda yerelleşen tarım ürünleri: Ege pamuğu logosu üzerine bir saha çalışması, Praksis, 25, 87-116.
  • Oğuz, Z. (2016). Yerel değerlerin turizm ürününe dönüştürülmesinde coğrafi işaretlerin kullanımı: Siirt ili örneği. Yüksek Lisans Tezi, Mardin Artuklu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mardin.
  • Orhan, A. (2010). Yerel değerlerin turizm ürününe dönüştürülmesinde, coğrafi işaretlerin kullanımı: İzmit Pişmaniyesi örneği. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 21(2), 244-254.
  • Peterson, R.A. (1994). A meta-analysis of Cronbach's coefficient alpha. Journal of Consumer Research, 21, 381-391.
  • Richards G. (2002). Gastronomy: an essential ıngredient in tourism production and consumption, In: Hjalager, A.M. and Richards, G. (Eds.), Tourism and Gastronomy, London: Routledge, 3-20.
  • Sünnetçioğlu, S., Can, A., Durlu Özkaya, F. (2012). Yavaş turizmde coğrafi işaretlemenin önemi. 13. Ulusal Turizm Kongresi, 6-9 Aralık, 2012, Antalya. 953-962.
  • Şahin, A., Meral, Y. (2012). Türkiye’de coğrafi işaretleme ve yöresel ürünler. Türk Bilimsel Derlemeler Dergisi, 2, 88-92.
  • Şentürk, B. (2011). Coğrafi işaretlerin ekonomik etkileri: mikro ve makro açıdan bir değerlendirme. Yüksek Lisans Tezi, Muğla Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Muğla.
  • Temiz, T. (2019). Konya örneğinde coğrafi işaretli ürünlerin gastronomi turizmi açısından önemi. Yüksek Lisans Tezi, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Konya.
  • Türk Patent ve Marka Kurumu (2022). Türkiye’nin Çoğrafi İşaretleri. https://ci.turkpatent.gov.tr/
  • Türkay, O. ve Genç, K. (2017). Gastronomi turizmi. İçinde: Sarıışık, M. (Editör). Tüm Yönleriyle Gastronomi Bilimi. Ankara: Detay Yayıncılık.
  • Yamane, T. (2001). Temel Örnekleme Yöntemleri (Çev. Esin,A., Bakır,M.A., Aydın.C., Gürbüzsel,E.). İstanbul: Literatür Yayın.
  • Yenipınar U., Köçker H., Karacaoğlu S. (2014). Turizmde yerel yiyeceklerin önemi ve coğrafi işaretleme: Van Otlu Peyniri. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2(2), 13-23.
  • Zuluğ, A. (2010). Coğrafi işaretli gıdalara ilişkin tüketici tercihleri üzerine bir araştırma: İstanbul örneği. Doktora Tezi, Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. İzmir.
Toplam 47 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Turizm (Diğer)
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Firdevs Yönet Eren 0000-0001-8912-0786

Aybuke Ceyhun Sezgin 0000-0003-1068-9940

Yayımlanma Tarihi 29 Haziran 2022
Yayımlandığı Sayı Yıl 2022 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yönet Eren, F., & Ceyhun Sezgin, A. (2022). Kapadokya Bölgesine Gelen Ziyaretçilerin Coğrafi İşaretli Ürünleri Bilme Durumlarının Gastronomik Destinasyon Algısı Üzerindeki Etkisi. Aydın Gastronomy, 6(2), 201-217.



Aksi belirtilmediği sürece, bu sitedeki içerik Creative Commons Attribution 4.0 International lisansı ile lisanslanmıştır. (CC-BY-NC 4.0)

by-nc.png