Bu çalışma da amaç, öğretmenlerin kullandığı hazır BEP programları ve bireye özel hazırlanıp BEP’lerin öğrencinin ihtiyaçlarına ne düzeyde cevap verdiğini belirlemektir. Araştırma, nitel araştırma çerçevesinde durum çalışması yaklaşımı kullanılmıştır. Çalışma da veriler yarı yapılandırılmış görüşme yöntemi ile elde edilmiştir. Araştırmaya katılan grup Erzurum ilinde görev yapan 15 gönüllü öğretmenden oluşmaktadır. Araştırma verileri nitel analiz yöntemlerinden, betimsel analiz yöntemi ile analiz edilmiştir. Öğretmenlerin BEP te olması gerekli olduğunu düşündüğü bölümün problem davranışlar bölümünün olduğu her iki gurup öğretmen tarafından da ortak görülmüştür. Başka bir sonuçta yıl sonunda hedeflere ulaşabiliyor musunuz sorusuna paket program kullananların ulaşmakta zorlandıkları belirlenmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Alan Eğitimleri |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2020 |
Gönderilme Tarihi | 28 Nisan 2020 |
Kabul Tarihi | 24 Haziran 2020 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 Cilt: 15 Sayı: 30 |