Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şerife Şenay İlik
Doç. Dr.
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Yayın
5
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
10
5
Yayın
4
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Popüler Yayınları
Otizm Spektrum Bozukluğunda Beslenme
Yazarlar:
Şenay İlik
,
Fatma Kübra Sayın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care
DOI: 10.21763/tjfmpc.432543
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4188
0
ATIF
3
FAVORİ
4188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları Hazırlamaya Uygulamaya ve İzlemeye Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Serife Senay Ilik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2569
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2386
7
ATIF
1
FAVORİ
2386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı(BEP) Hazırlama Sürecinde Tercih Edilen BEP Uygulamaları Üzerine Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şerife Şenay İlik
,
Yunus Emre Günay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.728139
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8843
3
ATIF
1
FAVORİ
8843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Self-efficacy of teachers in special education schools for teaching through play
Yazarlar:
Nejmi Yıldırım
,
Şerife Şenay İlik
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1468431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
62
0
FAVORİ
62
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli ve Tipik Gelişim Gösteren Öğrencilerin Sosyal ve Duygusal Öğrenme Becerilerinin Karşılaştırılması: Tarama Çalışması
Yazarlar:
Şerife Şenay İlik
,
Mehmet Çomak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1583753
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
108
0
FAVORİ
108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı(BEP) Hazırlama Sürecinde Tercih Edilen BEP Uygulamaları Üzerine Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şerife Şenay İlik
,
Yunus Emre Günay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.728139
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8843
1
FAVORİ
8843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları Hazırlamaya Uygulamaya ve İzlemeye Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Serife Senay Ilik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2569
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2386
1
FAVORİ
2386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğunda Beslenme
Yazarlar:
Şenay İlik
,
Fatma Kübra Sayın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care
DOI: 10.21763/tjfmpc.432543
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4188
3
FAVORİ
4188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Family Medicine and Primary Care
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Yayınlar
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı(BEP) Hazırlama Sürecinde Tercih Edilen BEP Uygulamaları Üzerine Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şerife Şenay İlik
,
Yunus Emre Günay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.728139
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8843
3
ATIF
1
FAVORİ
8843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları Hazırlamaya Uygulamaya ve İzlemeye Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Serife Senay Ilik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2569
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2386
7
ATIF
1
FAVORİ
2386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat