• Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş

Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama

Sayı: 12, 23.07.2016

Yıl: 2015

Makaleler

1. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ

MUNİSE SEÇKİN KAPUCU Rabia ÖKSÜZ

Sayfa : 5-28
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

2. ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DENETMENLERİN ETİK DAVRANIŞLARI VE DERS DENETİMİ YETERLİKLERİ

Zülfü DEMİRTAŞ Songül KARABATAK Özkan KÜÇÜK

Sayfa : 29-49
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

3. EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUTULAN ÖĞRETMENLİK MESLEK BİLGİSİ DERSLERİNİN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA

NAZIM ÇOĞALTAY

Sayfa : 51-66
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

4. OTANTİK DEĞERLENDİRME SÜRECİNE KATILAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYUŞSAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

İsmail KİNAY BİRSEN BAĞÇECİ

Sayfa : 67-80
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

5. Kavrama Dayalı Tarihi Dönem Anlatımına Yönelik Bir Çalışma (Tanzimat Dönemi Örneği)

EROL ÇİYDEM Yavuz ÖZDEMİR

Sayfa : 81-100
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

6. İSTEĞE BAĞLI OLARAK İLKOKULA KAYDEDİLEN ÖĞRENCİLERİN BİTİŞİK EĞİK YAZI ÇALIŞMALARINDA KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER

Hamdi KARAKAŞ Tuncay DİLCİ

Sayfa : 101-122
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Sayı: 10, 23.07.2016
    • Sayı: 1, 23.07.2016
    • Sayı: 12, 23.07.2016
    • Sayı: 4, 23.07.2016
    • Sayı: 5, 23.07.2016