Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hamdi Karakaş
Doç.
Cumhuriyet Üniversitesi
Yayın
16
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
42
16
Yayın
41
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
42
TR Dizin Atıf
0000-0001-9209-4128
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Cumhuriyet Üniversitesi
Popüler Yayınları
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
0
ATIF
2
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRİMİÇİ TEKNOLOJİK YETERLİLİKLERİ VE PANDEMİ SÜRECİNDEKİ UYGULAMALARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Eda Şahinarslan
,
Hamdi Karakaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1225700
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
0
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirler Konusunda Hazırladıkları Soruların Bilişsel Seviyelerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
,
Hamdi Karakaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1031758
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
0
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
2
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.892350
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
0
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Socioscientific Issues-Based Popular Science Readings with Prospective Classroom Teachers
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
393
0
FAVORİ
393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETMEN OLMAK: SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE YAPILAN GÖRÜŞME ETKİNLİKLERİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Yahya Han Erbaş
,
Hamdi Karakaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-913625
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
0
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSLERİNDE SOSYOBİLİMSEL KONULARIN ARGÜMANTASYON SÜRECİ KULLANILARAK ÖĞRENCİLERE SUNULMASI
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.794827
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
648
0
FAVORİ
648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
, Rabia Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.524850
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2523
0
FAVORİ
2523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Yönelik Enerji Başarı Testi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
, Rabia Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2682
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1970
0
FAVORİ
1970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Plastik Atıklar ve Geri Dönüşüm Kavramına Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
,
Menekşe Taş Divrik
,
Burkay Divrik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4325
0
FAVORİ
4325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyimleri ve (Türkiye’deki) Kültürel ve Sosyal Gruplara Yönelik Düşünceleri
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
,
Yahya Han Erbaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.374599
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1547
0
FAVORİ
1547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIFTA KULLANDIKLARI BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK OLUMSUZ TUTUMLARI VE YAŞADIKLARI SORUNLAR
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.285193
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2483
0
FAVORİ
2483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEMS OF VOCATIONAL SCHOOLS AND SOLUTION SUGGESTIONS FROM THE POINT OF VIEW OF ACADEMICIANS: CUMHURIYET UNIVERSITY AND GAZIOSMANPAŞA UNIVERSITY CASE
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
,
İbrahim Çidem
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
355
0
FAVORİ
355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Nükleer Enerji Kavramına Yönelik Düşünceleri: Bağımsız Kelime İlişkilendirme Örneği
Yazarlar: Elçin Ayaz,
Hamdi Karakaş
, Rabia Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2869
0
FAVORİ
2869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleneksel Gıdaların Okul Çağı Çocuklarının Beslenmesindeki Rolü
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
, Fatih Törnük
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17776/csj.59128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3224
0
FAVORİ
3224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İSTEĞE BAĞLI OLARAK İLKOKULA KAYDEDİLEN ÖĞRENCİLERİN BİTİŞİK EĞİK YAZI ÇALIŞMALARINDA KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
, Tuncay Dilci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3005
0
FAVORİ
3005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bilim Armonisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRİMİÇİ TEKNOLOJİK YETERLİLİKLERİ VE PANDEMİ SÜRECİNDEKİ UYGULAMALARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Eda Şahinarslan
,
Hamdi Karakaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1225700
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
1
ATIF
0
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETMEN OLMAK: SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE YAPILAN GÖRÜŞME ETKİNLİKLERİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Yahya Han Erbaş
,
Hamdi Karakaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-913625
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
1
ATIF
0
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSLERİNDE SOSYOBİLİMSEL KONULARIN ARGÜMANTASYON SÜRECİ KULLANILARAK ÖĞRENCİLERE SUNULMASI
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.794827
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
648
1
ATIF
0
FAVORİ
648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
, Rabia Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.524850
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2523
5
ATIF
0
FAVORİ
2523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Yönelik Enerji Başarı Testi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
, Rabia Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2682
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1970
1
ATIF
0
FAVORİ
1970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyimleri ve (Türkiye’deki) Kültürel ve Sosyal Gruplara Yönelik Düşünceleri
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
,
Yahya Han Erbaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.374599
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1547
4
ATIF
0
FAVORİ
1547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIFTA KULLANDIKLARI BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK OLUMSUZ TUTUMLARI VE YAŞADIKLARI SORUNLAR
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.285193
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2483
5
ATIF
0
FAVORİ
2483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleneksel Gıdaların Okul Çağı Çocuklarının Beslenmesindeki Rolü
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
, Fatih Törnük
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17776/csj.59128
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3224
2
ATIF
0
FAVORİ
3224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat