Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hamdi KARAKAŞ
Hamdi KARAKAŞ
Doç.
Cumhuriyet Üniversitesi
0000-0001-9209-4128
Yayın
16
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
31
0000-0001-9209-4128
16
Yayın
30
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
31
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Cumhuriyet Üniversitesi
Popüler Yayınları
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
362
0
ATIF
2
FAVORİ
362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRİMİÇİ TEKNOLOJİK YETERLİLİKLERİ VE PANDEMİ SÜRECİNDEKİ UYGULAMALARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Eda ŞAHİNARSLAN
,
Hamdi KARAKAŞ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1225700
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
176
0
FAVORİ
176
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirler Konusunda Hazırladıkları Soruların Bilişsel Seviyelerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Özlem ÖZÇAKIR SÜMEN
,
Hamdi KARAKAŞ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1031758
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
676
0
FAVORİ
676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
362
2
FAVORİ
362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
236
0
FAVORİ
236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Socioscientific Issues-Based Popular Science Readings with Prospective Classroom Teachers
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
265
0
FAVORİ
265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETMEN OLMAK: SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE YAPILAN GÖRÜŞME ETKİNLİKLERİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Yahya Han ERBAŞ
,
Hamdi KARAKAŞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-913625
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1225
0
FAVORİ
1225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSLERİNDE SOSYOBİLİMSEL KONULARIN ARGÜMANTASYON SÜRECİ KULLANILARAK ÖĞRENCİLERE SUNULMASI
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.794827
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
452
0
FAVORİ
452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
, Rabia SARIKAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.524850
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1841
0
FAVORİ
1841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Yönelik Enerji Başarı Testi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
, Rabia SARIKAYA
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2682
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1461
0
FAVORİ
1461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Plastik Atıklar ve Geri Dönüşüm Kavramına Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
,
Menekşe TAŞ DİVRİK
,
Burkay DİVRİK
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3456
0
FAVORİ
3456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyimleri ve (Türkiye’deki) Kültürel ve Sosyal Gruplara Yönelik Düşünceleri
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
,
Yahya Han ERBAŞ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.374599
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
0
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIFTA KULLANDIKLARI BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK OLUMSUZ TUTUMLARI VE YAŞADIKLARI SORUNLAR
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
,
Adem DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.285193
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2172
0
FAVORİ
2172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEMS OF VOCATIONAL SCHOOLS AND SOLUTION SUGGESTIONS FROM THE POINT OF VIEW OF ACADEMICIANS: CUMHURIYET UNIVERSITY AND GAZIOSMANPAŞA UNIVERSITY CASE
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
,
İbrahim ÇİDEM
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
228
0
FAVORİ
228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Nükleer Enerji Kavramına Yönelik Düşünceleri: Bağımsız Kelime İlişkilendirme Örneği
Yazarlar: Elçin AYAZ,
Hamdi KARAKAŞ
, Rabia SARIKAYA
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2454
0
FAVORİ
2454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleneksel Gıdaların Okul Çağı Çocuklarının Beslenmesindeki Rolü
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
, Fatih TÖRNÜK
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17776/csj.59128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2494
0
FAVORİ
2494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İSTEĞE BAĞLI OLARAK İLKOKULA KAYDEDİLEN ÖĞRENCİLERİN BİTİŞİK EĞİK YAZI ÇALIŞMALARINDA KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
, Tuncay DİLCİ
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2781
0
FAVORİ
2781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kastamonu Education Journal
Online Science Education Journal
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETMEN OLMAK: SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE YAPILAN GÖRÜŞME ETKİNLİKLERİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Yahya Han ERBAŞ
,
Hamdi KARAKAŞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-913625
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1225
1
ATIF
0
FAVORİ
1225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSLERİNDE SOSYOBİLİMSEL KONULARIN ARGÜMANTASYON SÜRECİ KULLANILARAK ÖĞRENCİLERE SUNULMASI
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33692/avrasyad.794827
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
452
1
ATIF
0
FAVORİ
452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre-Enerji Konularına Yönelik Gerçekleştirilen Argümantasyon Temelli Öğretimin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Argüman Oluşturabilmelerine Etkisi
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
, Rabia SARIKAYA
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.524850
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1841
3
ATIF
0
FAVORİ
1841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Yönelik Enerji Başarı Testi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
, Rabia SARIKAYA
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2682
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1461
1
ATIF
0
FAVORİ
1461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyimleri ve (Türkiye’deki) Kültürel ve Sosyal Gruplara Yönelik Düşünceleri
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
,
Yahya Han ERBAŞ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.374599
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
4
ATIF
0
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIFTA KULLANDIKLARI BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK OLUMSUZ TUTUMLARI VE YAŞADIKLARI SORUNLAR
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
,
Adem DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.285193
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2172
5
ATIF
0
FAVORİ
2172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleneksel Gıdaların Okul Çağı Çocuklarının Beslenmesindeki Rolü
Yazarlar:
Hamdi KARAKAŞ
, Fatih TÖRNÜK
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17776/csj.59128
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2494
2
ATIF
0
FAVORİ
2494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat