Adem DOĞAN Doç. Dr. KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 10 Hakemlik 21 CrossRef Atıf 7
10 Yayın
21 Hakemlik
7 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Eğitim Matematik Eğitimi Üstün Zekalılar Sınıf Eğitimi Kaynaştırma

Biyografi

Lisans, yüksek lisans ve doktora derecesini Gazi üniversitesinde almıştır. Milli Eğititim Bakanlığında 20 yıl Matematik öğretmenliği görevinde bulunmuştur. Bu sürenin yarısı üstün yeteneklilere matematik ve proje danışmanlıkları ile geçmiştir. Matematik eğitimi, üstün yetenekliler, temel eğitim, sınıf eğitimi, kaynaştırma eğitimi gibi alanlarda çalışmalar yapmaktadır. Şu anda Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitimde Matematik öğretimi dersleri veren bir öğretim üyesidir. 

Kurum

KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Öğretmen Adaylarının Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarına Yönelik Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2108

0

ATIF

1

FAVORİ

2108

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Öğretim Programındaki Kazanımların SOLO Sınıflandırmasına Göre İncelenmesi
Yazarlar: Adem DOĞAN
DOI: 10.15869/itobiad.768583
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1403

1

ATIF

1

FAVORİ

1403

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ile Edebileşen Eserler
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 40

0

ATIF

1

FAVORİ

40

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Matematik ile Edebileşen Eserler
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 40

0

ATIF

1

FAVORİ

40

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Doğal Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hata Türlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Adem DOĞAN , Kerime AKYAR
DOI: 10.15869/itobiad.1105655
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 271

0

ATIF

0

FAVORİ

271

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

663

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

149

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

1403

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1096

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarına Yönelik Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2108

0

ATIF

1

FAVORİ

2108

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1375

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

3135

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

1980

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.