Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Adem Doğan
Doç. Dr.
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
16
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
41
TR Dizin Atıf
14
16
Yayın
39
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0001-6952-7415
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
İlköğretim
Matematik Eğitimi
Üstün Zekalılar
Sınıf Eğitimi
Kaynaştırma
Matematik
İlkokul
İlköğretim
Kurum
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Doğal Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hata Türlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
, Kerime Akyar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1105655
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2036
0
ATIF
2
FAVORİ
2036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Akranlarının Sayı Hissi Alt Bileşenlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Adem Doğan
,
Seyhan Paydar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.689146
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2126
2
ATIF
1
FAVORİ
2126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Öğretim Programındaki Kazanımların SOLO Sınıflandırmasına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.768583
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2329
5
ATIF
1
FAVORİ
2329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kapsayıcı Eğitimin Yadsınamaz Gerçeği: Göçmen Çocukların Eğitim Sorunlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
,
Aylin Avcıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1083492
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3226
9
ATIF
1
FAVORİ
3226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Kapsayıcı Eğitime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
, Eşe Yüksel Telli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1096805
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1777
7
ATIF
1
FAVORİ
1777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlere Yönelik Şiddet Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
,
Elif Uçar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
74
0
FAVORİ
74
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Öğretiminde Farklılaştırma Örneği Olarak Resfebenin Kullanımı
Yazarlar:
Adem Doğan
,
Aylin Avcıoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
DOI: 10.53046/ijotem.1561502
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
317
0
FAVORİ
317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An alternative method for determining the intelligence levels of primary school students: picture analysis
Yazarlar:
Adem Doğan
,
Adviye Nida Yıldız
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: 10.5281/zenodo.12613891
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
132
0
FAVORİ
132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf “Sayılar ve İşlemler” Öğrenme Alanındaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
,
Adviye Nida Yıldız
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
494
1
FAVORİ
494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Kapsayıcı Eğitime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
, Eşe Yüksel Telli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1096805
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1777
1
FAVORİ
1777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kapsayıcı Eğitimin Yadsınamaz Gerçeği: Göçmen Çocukların Eğitim Sorunlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
,
Aylin Avcıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1083492
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3226
1
FAVORİ
3226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ile Edebileşen Eserler
Yazarlar:
Adem Doğan
,
Büşra Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
866
1
FAVORİ
866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Doğal Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hata Türlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
, Kerime Akyar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1105655
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2036
2
FAVORİ
2036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Action Research on Teaching Natural Numbers to the First Grade Primary School Student with Low Readiness
Yazarlar:
Seyhan Paydar
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3212
0
FAVORİ
3212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining 4th Grade Gifted and Non-Gifted Students Understanding Levels of Place Value
Yazarlar:
Seyhan Paydar
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
351
0
FAVORİ
351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Öğretim Programındaki Kazanımların SOLO Sınıflandırmasına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.768583
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2329
1
FAVORİ
2329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Akranlarının Sayı Hissi Alt Bileşenlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Adem Doğan
,
Seyhan Paydar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.689146
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2126
1
FAVORİ
2126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Seyhan Paydar
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3031
1
FAVORİ
3031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Tutumuna ve Süreçlerine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.459434
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2425
0
FAVORİ
2425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bı̇lı̇m ve Sanat Merkezlerı̇nde Görev Yapan Matematı̇k Öğretmenlerı̇nin Karşılaştıkları Sorunlar
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.370355
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4895
0
FAVORİ
4895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIFTA KULLANDIKLARI BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK OLUMSUZ TUTUMLARI VE YAŞADIKLARI SORUNLAR
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.285193
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2484
0
FAVORİ
2484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
Journal of Gifted Education and Creativity
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bilim Armonisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Hakkari Review
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Education and Future
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Kapsayıcı Eğitime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
, Eşe Yüksel Telli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1096805
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1777
7
ATIF
1
FAVORİ
1777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kapsayıcı Eğitimin Yadsınamaz Gerçeği: Göçmen Çocukların Eğitim Sorunlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
,
Aylin Avcıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1083492
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3226
9
ATIF
1
FAVORİ
3226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Öğretim Programındaki Kazanımların SOLO Sınıflandırmasına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.768583
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2329
5
ATIF
1
FAVORİ
2329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Akranlarının Sayı Hissi Alt Bileşenlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Adem Doğan
,
Seyhan Paydar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.689146
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2126
2
ATIF
1
FAVORİ
2126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Problemi Çözme Tutumuna ve Süreçlerine Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.459434
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2425
2
ATIF
0
FAVORİ
2425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bı̇lı̇m ve Sanat Merkezlerı̇nde Görev Yapan Matematı̇k Öğretmenlerı̇nin Karşılaştıkları Sorunlar
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.370355
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4895
11
ATIF
0
FAVORİ
4895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIFTA KULLANDIKLARI BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK OLUMSUZ TUTUMLARI VE YAŞADIKLARI SORUNLAR
Yazarlar:
Hamdi Karakaş
,
Adem Doğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.285193
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2484
5
ATIF
0
FAVORİ
2484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat