Mobile Classroom Interaction System (M-CIS) is designed for establish interactive learning environment, need student construct on their own knowledge, for student learning activity. The system, used in various science courses, has some technical problem when in use. This is a qualitative study to describe problems, students input, in mobile classroom interaction system use. Focus group interview method is used to get data collection. Voice records of interview are transcript to text and content analyses is used to identify themes. Nvivo PC software is used making analyze and identify themes. The problems, on system using, is showed according to the results.
science instruction interactive learning mobile classroom interaction system (m-CIS)
Öğrencinin öğrenme etkinlikleri sırasında kendi bilgilerini yapılandırabilmesi için gereken etkileşim ortamının kurulabilmesi amacıyla Mobil Etkileşim Sistemi (M-SES) tasarlanmıştır. Fen öğretiminde farklı derslerde uygulanan sistemin kullanımı sırasında bazı teknik problemlerin olduğu görülmüştür.Bu çalışma mobil sınıf içi etkileşim sistemi kullanımında karşılaşılan problemlerin belirlenmesi için öğrenci değerlendirmelerine bağlı bir nitel araştırmadır. Araştırma verileri öğrencilerle yapılan odak grup görüşmesi ile toplanmıştır. Yapılan görüşme ses kayıtları metin dosyası haline çevrilmiş ve içerik analizi kullanılarak temalar belirlenmiştir. Analiz ve temaların oluşturulmasında Nvivo bilgisayar paket programından yararlanılmıştır. Sistem kullanımda karşılaşılan problemler elde edilen sonuçlara göre belirlenmiştir.
fen öğretimi etkileşimli öğrenme mobil sınıf içi etkileşim sistemi (M-SES)
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Alan Eğitimleri |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 9 Ocak 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 |