Sanal öğrenme veya uzaktan eğitim; internet/intranet veya bir bilgisayar ağı bulunan platform üzerinden sunulan, web tabanlı bir eğitim sistemi olarak tanımlanabilir. Bu yaklaşım; bireyi merkeze alan, onu bilgiye ulaşma yönünde motive eden ve ona öncelik veren bir modeldir. Günümüz toplumlarının zamana karşı vermiş oldukları bilgi edinme yarışında bilgisayar ve internetin birlikte kullanıldığı bu yetenekli yapı oldukça önemsenmektedir. Eğitim kurumları organizasyon yetenekleri ve öğretim programlarını revize ederek yaşam boyu öğrenme için yeniden yapılandırılmaktadır. Bu yönelim bir bakıma zorunluluktur, zira geleneksel eğitim sistemleri bilgi yükü altında ezilmektedir. Bilgi çok hızlı değişmekte, beceriler eskimekte ancak birçok öğretmen ve hatta eğitim kurumu bu hıza yetişememektedir. Uzaktan eğitimin bu sorunlara farklı bir bakış açısıyla çözüm getireceği umulmaktadır. Elde edilen veriler temel istatistiklerin yanı sıra çeşitli değişkenler açısından nitel analize tabi tutulmuştur
Virtual learning or distance education, internet / intranet or via a computer network, the platform offered as a
web-based education system be defined. This approach individual in center field, which motivated him to find information
and prioritizing it, is a model. Against our societies have given their time in the race to obtain information using computers
and the Internet with this structure is taken very seriously talented. Educational institutions and organizations the ability to
revise the curriculum for lifelong learning is being restructured. This orientation is mandatory in some sense, because the
traditional education systems are suffering under the load information. Information is changing very rapidly, although many
teachers are old skills and even educational institutions can not catch up with this pace. Of distance learning solutions to these
problems will bring a different perspective is expected. The purpose of this study for the views of academics to evaluate
distance education programs. Obtained, as well as basic statistical data for different variables were subjected to qualitative
analysis
Distance Education Program Evaluation The Views of Academicians’
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Haziran 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 10 Sayı: 2 |