BibTex RIS Kaynak Göster

YENİ FİZİK ÖĞRETİM PROGRAMINA VE UYGULANMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Yıl 2012, Cilt: 42 Sayı: 196, 290 - 307, 01.10.2012

Öz

Her ülkede, öğretim programlarının zaman içerisinde ihtiyaçlar doğrultusunda yenilendiği bilinmektedir. Ülkemizde de, öğrenme zorlukları, öğrencilerin ilgisizliği, başarısızlığı ve diğer ülkelerdeki değişim ve gelişimler gözönünde bulundurularak fizik öğretim programı yenilenip uygulanmaya başlanmıştır. Bu uygulama ile amaçlanan hedeflerin gerçekleştirilebilmesi için, öncelikli olarak öğretmenlerin yeni programı istenen düzeyde algılamaları gerekmektedir. Bu çalışmada, fizik öğretim programının yapısının, fizik öğretmenlerinin bu programı algılama düzeylerinin ve programı uygulamaya yönelikgörüşlerinin incelenmesi amaçlanmakta olup, elde edilen sonuçlar tartışılmış vebir kısım önerilerde bulunulmuştur

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA32DN97CB
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Ali Rıza Akdeniz Bu kişi benim

Günay Paniç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 42 Sayı: 196

Kaynak Göster

APA Akdeniz, A. R., & Paniç, G. (2012). YENİ FİZİK ÖĞRETİM PROGRAMINA VE UYGULANMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. Milli Eğitim Dergisi, 42(196), 290-307.