Bu çalışmada fen bilgisi öğretmen adaylarının türev konusuna ilişkin alan bilgileri işlemsel ve kavramsal bilgi temelinde ele alınması amaçlanmıştır. Öğretmen adaylarının kavramsal ve işlemsel bilgi düzeylerinin nasıl olduğu ve bu bilgiler arasındaki ilişkiler ortaya koyulmak istenmiştir. Bunun için öğretmen adaylarına türev konusuna ilişkin sorular sorularak bu konuyla ilgili bilgileri hakkında derinlemesine bilgi edinmek istenmiştir. Çalışmanın katılımcıları 2019-2020 eğitim öğretim yılının bahar dönemi bitişinde İç Anadolu Bölgesi’ndeki bir devlet üniversitesinin fen bilgisi öğretmenliği bölümünde öğrenim gören 24 ikinci sınıf öğrencisidir.Öğretmen adaylarının soru çözümleri ve sorular hakkında elde edilen veriler betimsel analiz yöntemiyle çözümlenmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Aralık 2020 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 |