This paper report the findings of study design to search whether there is different of boysâ and girlsâ academic achievement and retention in general biology laboratory practice. The study concludes that girlsâ academic achievement and retention are higher than boysâ.
Çalışmamızın sonuçlarını rapor eden bu makale genel biyoloji uygulama dersinde, akademik başarı ve kalıcılık düzeyi bakımından erkek ve kız öğrenciler arasında fark olup olmadığını araştırmak için düzenlenmiştir. Çalışmanın sonucunda kız ve erkek öğrenciler arasındaki fark; hem akademik başarı hem de kalıcılık düzeyi bakımından kız öğrenciler lehine anlamlı bulunmuştur.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Şubat 2003 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ağustos 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2003 Cilt: 14 Sayı: 14 |