BibTex RIS Kaynak Göster

(THE EFFECT OF GENDER ON THE ACADEMİC ACHİEVEMENT

Yıl 2003, Cilt: 14 Sayı: 14, 63 - 67, 01.02.2003

Öz

This paper report the findings of study design to search whether there is different of boys’ and girls’ academic achievement and retention in general biology laboratory practice. The study concludes that girls’ academic achievement and retention are higher than boys’.

GENEL BİYOLOJİ UYGULAMALARINDA AKADEMİK

Yıl 2003, Cilt: 14 Sayı: 14, 63 - 67, 01.02.2003

Öz

Çalışmamızın sonuçlarını rapor eden bu makale genel biyoloji uygulama dersinde, akademik başarı ve kalıcılık düzeyi bakımından erkek ve kız öğrenciler arasında fark olup olmadığını araştırmak için düzenlenmiştir. Çalışmanın sonucunda kız ve erkek öğrenciler arasındaki fark; hem akademik başarı hem de kalıcılık düzeyi bakımından kız öğrenciler lehine anlamlı bulunmuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Esra Özay Bu kişi benim

İjlal Ocak Bu kişi benim

Gürbüz Ocak Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2003
Gönderilme Tarihi 1 Ağustos 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 14 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Özay, E., Ocak, İ., & Ocak, G. (2003). GENEL BİYOLOJİ UYGULAMALARINDA AKADEMİK. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 14(14), 63-67.