Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2023, Sayı: 34, 421 - 433, 22.06.2023
https://doi.org/10.29000/rumelide.1316157

Öz

Kaynakça

  • Arıkan, İ. (2012). İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Kültürel Miras İle İlgili Başarı Düzeyleri ve Tutumlarının Bazı Değişkenlerle İncelenmesi (Adıyaman Örneği ). Yüksek Lisans Tezi. Adıyaman Üniversitesi, Adıyaman.
  • Atak, O., Tatar, S., Tunaseli. A. (2017). Place and Importance of Festivals in the Formation of Cultural Heritage: An Evaluation on Fethiye Music Village. The Journal of International Social Research, 10 (52), 1396-1409.
  • Avcı, M., Memişoğlu, H. (2016). Kültürel Miras Eğitimine İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerin Görüşleri. İlköğretim Online, 15 (1), 104-124, doi: http://dx.doi.org/10.17051/io.2016.42123.
  • Boboc, R.G., Bautu, E., Gîrbacia, F., Popovici, N., Popovici, D. M. (2022). Augmented Reality in Cultural Heritage: An Overview of the Last Decade of Applications. Applied Sciences 12, 1-25. doi:https://doi.org/10.3390/app12199859.
  • Bortolotto, C. (2007). From Objects to Processes: Unesco's 'Intangıble Cultural Herıtage'. Journal of Museum Ethnography, 19, 21-33.
  • Bülbül, H. (2016). Creating Cultural Heritage Consciousness on Middle School Students Through Museum Education. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 6 (3), 681-694.
  • Çelepi, M. S. (2016). Somut Olmayan Kültürel Miras ve Üniversite Gençliği. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3(3), 15-35. doi: 10.30803/adusobed.288155.
  • Çengelci, T. (2012). Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Somut Olmayan Kültürel Mirasın Yeri. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (1), 185-203.
  • Demir, Y. (2023). Cultural Heritage Awareness Scale: Validity and Reliability Study. Erzincan University Journal of Education Faculty, 25 (1), 44-56.
  • Dönmez, C., Yeşilbursa, C. C. (2014). The Effect of Cultural Heritage Education on Students’ Attitudes toward Tangible Heritage. Elementary Education Online, 13 (2), 425‐442.
  • Erdilmen Ocak, Ş., Çiğdem, E., Mindivanlı Akdoğan, E. (2017). Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kimlik ve Kültür Kavramlarına Yönelik Metafor Algıları. E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (3), 59-71.
  • Gümüş, Ş. (2022). Somut olmayan kültürel mirasın elektronik kültür ortamında aktarımı: Kukuli müziklerindeki kültürel unsurlar. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 26, 492-505. doi: 10.29000/rumelide.1073962.
  • Gümüşçü, O. (2018). Tarihi Coğrafya ve Kültürel Miras. Erdem, 0 (75), 99-120. doi: 10.32704/erdem.496740.
  • Günden, B. (2021). Yükseköğrenim Gören Bireylerin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Tutumları ile Kültürel Miras Kavramına İlişkin Metaforik Algıları Üzerine Bir Çalışma. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Nevşehir.
  • Gündoğan Bayır, Ö., Çengelci Köse, K. (2019). Secondary School Students’ Views about Cultural Heritage and Preserving Cultural Heritage. Kastamonu Education Journal, 27 (4), 1827-1840.
  • Gražulevičiūtė, I. (2006). Cultural Heritage in the Context of Sustainable Development. Environmental research, engineering and management, 3 (37), 74-79.
  • Harman Aslan, E., Diker, M. (2023). Gençlerin somut kültürel miras farkındalığı: Erasmus + projesi deneyiminden perspektifler. Artium, 11 (1), 13-32. https://doi.org/10.51664/artium.1167887.
  • Heinich, N. (2011). The Making of Cultural Heritage. The Nordic Journal of Aesthetics 22 (40–41), 119–128.
  • İbiş, A., Çakıcı Alp, N. (2023). Augmented Reality Used in Cultural Heritage: A Systematic Review. Research Square, 1-28. doi: https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-2482925/v1.
  • Karapınar, E., Barakazi, M. (2017). Kültürel Miras Turizminin Sürdürülebilir Turizm Açısından Değerlendirilmesi: Göbeklitepe Ören Yeri. Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, 1 (1), 5-18.
  • Kılcan, B., Akbaba, B. (2013). Examining Students’ Perceptions On Sensitivity to Cultural Herıtage Value in Social Sciences Teaching Program. Zeitschrift für die Welt der Türken Journal of World of Turks, 5 (3), 113-137.
  • Köroğlu, Ö., Ulusoy Y. H., Avcıkurt, C. (2018). Kültürel Miras Kavramına İlişkin Algıların Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi. Turizm Akademik Dergisi, 5 (1), 98-113.
  • Kurak Açıcı, F., Ertaş, Ş., Sönmez, E. (2017). Sustainable Tourism: Culture Tourism and Cultural Heritage. Akademia Disiplinlerarası Bilimsel Araştırmalar Dergisi 3 (1), 52-66.
  • Kuş, E. (2012). Nitel-Nicel Araştırma Yöntemleri Sosyal Bilimlerde Araştırma Teknikleri: Nicel mi? Nitel mi? (4. Baskı). Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Külcü, Ö. T. (2015). Kültürel Miras Kavramının Eğitim Açısından Önemi. Akademia Disiplinlerarası Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 1 (1), 27-32.
  • Lichang, S. (2004). Cultural Effects As Seen in Chinese Metaphors. Intercultural Communication Studies, XIII (3), 61-66.
  • Lowenthal, D. (2000). Stewarding the Past in a Perplexing Present. (18-25). In. Values and Heritage Conservation. E. Avrami, R. Mason, M. de la Torre. Los Angeles: The Getty Conservation Institute.
  • MEB. (2018). Sosyal Bilgiler Öğretim Programı İlkokul ve Ortaokul 4, 5, 6 ve 7. Sınıflar. Ankara: MEB Yayınları.
  • Metin Basat, E. (2013). Safeguarding the Tangible and Intangible Cultural Heritage Together. Millî Folklor, 25 (100), 61-71.
  • Miles, M. B.,Huberman, A. M. (1994). Qualitative Data Analysis (Second Edition). London and New Delhi: ThousandOaks, CA: Sage Publications.
  • Moser, K. S. (2000). Metaphor Analysis in Psychology—Method, Theory, and Fields of Application [22 paragraphs]. Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, 1 (2), Art. 21, 1-10. http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:0114-fqs0002212.
  • Muşkara, Ü. (2017). Yeni Medyanın Kültürel Miras Konulu Uygulamaları. Erdem, 0 (73), 89-110. doi: 10.32704/erdem.471009.
  • Oğuz, M. Ö. (2013), Terim Olarak Somut Olmayan Kültürel Miras. Milli Folklor Dergisi, 25 (100), 5-13.
  • Oğuzhan, Ö. (2013). Contradictions and Criticism of Convention on the Protection and Promotion of the Diversity of Cultural Expressions. Millî Folklor, 25 (100), 72-86.
  • Öksüz Kuşçuoğulu, G.,Taş, M. (2017). Sürdürülebilir Kültürel Miras Yönetimi. Süleyman Demirel Üniversitesi Yalvaç Akademi Dergisi 2 (1), 58-67.
  • Ölçer Özünel, E. (2013). New Heritages’ and the Sustainable Development Strategies in International Conventions. Millî Folklor, 25 (100), 14-30.
  • Özdemir, Ü. (2013). Safranbolu’nun Kültürel Miras Kaynakları ve Korunması. Doğu Coğrafya Dergisi, 16 (26), 129-142.
  • Öztürk, H.M., Güngör, H. & Ogelman, H.G. (2021). Okul Öncesi Dönemde Kültürel Miras Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşleri: Denizli İli Örneği. Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, 5 (1), 175-203.
  • Portales, C., Rodrigues, J. M. F., Rodrigues Gonçalves, A., Alba, E., Sebastian, J. (2018). Digital Cultural Heritage. Multimodal Technologies and Interaction. 2 (58), 2-5. doi:10.3390/mti2030058.
  • Prott, L. V., O'Keefe, P. J. (1992). ‘Cultural Heritage’ or ‘Cultural Property’? International Journal of Cultural Property, 1 (2), 307-320. doi:10.1017/S094073919200033X.
  • Selanik Ay, T., Kurtdede Fidan, N. (2013). Öğretmen Adaylarının “Kültürel Miras” Kavramına İlişkin Metaforları. Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 8 (12), 1135-1152.
  • Selçuk, M. (1999). Teorik ve Pratik Açmazlarıyla Kültürel Miras Öğretimini Sorgulayan Bir Deneme. Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 255-264.
  • Sidekli, S., Karaca, L. (2013). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel, Kültürel Miras Öğelerinin Kullanımına İlişkin Öğretmen Adayı Görüşleri. Gaziosmanpaşa Journal of Scientific Research 5, 20-38.
  • Silva, A. T., Roders, A. P. (2012). Cultural heritage management and heritage (impact) assessments. In Proceedings of the Joint CIB W070, W092 & TG72 International Conference on Facilities Management, Procurement Systems and Public Private Partnership, 23-25 January 2012, Cape Town, South Africa.
  • Simbirtseva, N. A., Kruglikova, G. A. & Plaksina, E. B. (2020). Cultural and Educational Practices in the Museum Environment: Transmission of Cultural Heritage. Changing Societies & Personalities, 4 (4), 492–507. doi:10.15826/csp.2020.4.4.113.
  • TDK (2023). Güncel Türkçe Sözlük. http://tdk.gov.tr adresinden 15.04.2023 tarihinde erişilmiştir.
  • Tuncel, G., Altuntaş, B. (2020). The Perception of Cultural Heritage of Primary School Grade 4th Students: A Semiotic Analysis. Internatıonal Journal Of Fıeld Educatıon, 6 (1), 123-140.
  • Turgut Gültekin, N., Uysal, M. (2018). Kültürel Miras Bilinci, Farkındalık ve Katılım: Taşkale Köyü Örneği. International Journal of Society Researches, 8 (15), 2030-2065.
  • Turhan Tuna, S. & Saral, E. (2018). A Bibliographical Study on The Scientific Studies on Safeguarding Intangible Cultural Heritage in Turkey. MSKU Journal of Education, 5 (1), 68-78.
  • Ugli, O. H. S. (2023). The Role of Folklore and Ethnographic Communities of the Uzbek Intangible Cultural Heritage in the Musical Art. International Journal on Integrated Education, 6 (1). 114-117.
  • Vishnevsky, T., Beanlands, H. (2004). Interpreting Research in Nephrology Nursing. Nephrology Nursing Journal, 31 (2), 234-238.
  • Wang, L. (2015). Intercultural Comparison of Metaphors. Theory and Practice in Language Studies, 5 (4), 865-869, doi: http://dx.doi.org/10.17507/tpls.0504.24.
  • Yeşilyurt, H. (2023). Examination Of Cultural Heritage Items in Preschool Children's Picture Books. Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel, 6 (1), 147-156.

Social studies teacher candidates' perceptions of cultural heritage

Yıl 2023, Sayı: 34, 421 - 433, 22.06.2023
https://doi.org/10.29000/rumelide.1316157

Öz

The social studies course is a multifaceted, interdisciplinary subject that encompasses the cultural wealth of societies and acts as a bridge between the past and the present. The concept of cultural heritage is crucial in the context of this course's rich material. Cultural heritage is described as all of the values that societies have passed down from generation to generation. Metaphors will be used to examine the perceptions of prospective social studies teachers regarding the concept of cultural heritage. In terms of structure and scope, the study, which examines teacher candidates' metaphors related to cultural heritage, is a descriptive study that employs qualitative research processes. In the data collection process of the research, the metaphor technique was used to determine the perceptions of social studies teacher candidates regarding the concept of cultural heritage. In the process of assessing the study's data, content analysis was used. The researcher generated particular topics for all of the metaphors developed by social studies teacher candidates connected to the concept of cultural heritage. Metaphors of treasure, precious stone, heritage, and entrusted stand out in the context of the concepts produced for cultural heritage through content analysis. The idea of 'cultural transmission' appears in the main categories developed.

Kaynakça

  • Arıkan, İ. (2012). İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Kültürel Miras İle İlgili Başarı Düzeyleri ve Tutumlarının Bazı Değişkenlerle İncelenmesi (Adıyaman Örneği ). Yüksek Lisans Tezi. Adıyaman Üniversitesi, Adıyaman.
  • Atak, O., Tatar, S., Tunaseli. A. (2017). Place and Importance of Festivals in the Formation of Cultural Heritage: An Evaluation on Fethiye Music Village. The Journal of International Social Research, 10 (52), 1396-1409.
  • Avcı, M., Memişoğlu, H. (2016). Kültürel Miras Eğitimine İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerin Görüşleri. İlköğretim Online, 15 (1), 104-124, doi: http://dx.doi.org/10.17051/io.2016.42123.
  • Boboc, R.G., Bautu, E., Gîrbacia, F., Popovici, N., Popovici, D. M. (2022). Augmented Reality in Cultural Heritage: An Overview of the Last Decade of Applications. Applied Sciences 12, 1-25. doi:https://doi.org/10.3390/app12199859.
  • Bortolotto, C. (2007). From Objects to Processes: Unesco's 'Intangıble Cultural Herıtage'. Journal of Museum Ethnography, 19, 21-33.
  • Bülbül, H. (2016). Creating Cultural Heritage Consciousness on Middle School Students Through Museum Education. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 6 (3), 681-694.
  • Çelepi, M. S. (2016). Somut Olmayan Kültürel Miras ve Üniversite Gençliği. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3(3), 15-35. doi: 10.30803/adusobed.288155.
  • Çengelci, T. (2012). Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Somut Olmayan Kültürel Mirasın Yeri. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (1), 185-203.
  • Demir, Y. (2023). Cultural Heritage Awareness Scale: Validity and Reliability Study. Erzincan University Journal of Education Faculty, 25 (1), 44-56.
  • Dönmez, C., Yeşilbursa, C. C. (2014). The Effect of Cultural Heritage Education on Students’ Attitudes toward Tangible Heritage. Elementary Education Online, 13 (2), 425‐442.
  • Erdilmen Ocak, Ş., Çiğdem, E., Mindivanlı Akdoğan, E. (2017). Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kimlik ve Kültür Kavramlarına Yönelik Metafor Algıları. E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (3), 59-71.
  • Gümüş, Ş. (2022). Somut olmayan kültürel mirasın elektronik kültür ortamında aktarımı: Kukuli müziklerindeki kültürel unsurlar. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 26, 492-505. doi: 10.29000/rumelide.1073962.
  • Gümüşçü, O. (2018). Tarihi Coğrafya ve Kültürel Miras. Erdem, 0 (75), 99-120. doi: 10.32704/erdem.496740.
  • Günden, B. (2021). Yükseköğrenim Gören Bireylerin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Tutumları ile Kültürel Miras Kavramına İlişkin Metaforik Algıları Üzerine Bir Çalışma. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Nevşehir.
  • Gündoğan Bayır, Ö., Çengelci Köse, K. (2019). Secondary School Students’ Views about Cultural Heritage and Preserving Cultural Heritage. Kastamonu Education Journal, 27 (4), 1827-1840.
  • Gražulevičiūtė, I. (2006). Cultural Heritage in the Context of Sustainable Development. Environmental research, engineering and management, 3 (37), 74-79.
  • Harman Aslan, E., Diker, M. (2023). Gençlerin somut kültürel miras farkındalığı: Erasmus + projesi deneyiminden perspektifler. Artium, 11 (1), 13-32. https://doi.org/10.51664/artium.1167887.
  • Heinich, N. (2011). The Making of Cultural Heritage. The Nordic Journal of Aesthetics 22 (40–41), 119–128.
  • İbiş, A., Çakıcı Alp, N. (2023). Augmented Reality Used in Cultural Heritage: A Systematic Review. Research Square, 1-28. doi: https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-2482925/v1.
  • Karapınar, E., Barakazi, M. (2017). Kültürel Miras Turizminin Sürdürülebilir Turizm Açısından Değerlendirilmesi: Göbeklitepe Ören Yeri. Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, 1 (1), 5-18.
  • Kılcan, B., Akbaba, B. (2013). Examining Students’ Perceptions On Sensitivity to Cultural Herıtage Value in Social Sciences Teaching Program. Zeitschrift für die Welt der Türken Journal of World of Turks, 5 (3), 113-137.
  • Köroğlu, Ö., Ulusoy Y. H., Avcıkurt, C. (2018). Kültürel Miras Kavramına İlişkin Algıların Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi. Turizm Akademik Dergisi, 5 (1), 98-113.
  • Kurak Açıcı, F., Ertaş, Ş., Sönmez, E. (2017). Sustainable Tourism: Culture Tourism and Cultural Heritage. Akademia Disiplinlerarası Bilimsel Araştırmalar Dergisi 3 (1), 52-66.
  • Kuş, E. (2012). Nitel-Nicel Araştırma Yöntemleri Sosyal Bilimlerde Araştırma Teknikleri: Nicel mi? Nitel mi? (4. Baskı). Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Külcü, Ö. T. (2015). Kültürel Miras Kavramının Eğitim Açısından Önemi. Akademia Disiplinlerarası Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 1 (1), 27-32.
  • Lichang, S. (2004). Cultural Effects As Seen in Chinese Metaphors. Intercultural Communication Studies, XIII (3), 61-66.
  • Lowenthal, D. (2000). Stewarding the Past in a Perplexing Present. (18-25). In. Values and Heritage Conservation. E. Avrami, R. Mason, M. de la Torre. Los Angeles: The Getty Conservation Institute.
  • MEB. (2018). Sosyal Bilgiler Öğretim Programı İlkokul ve Ortaokul 4, 5, 6 ve 7. Sınıflar. Ankara: MEB Yayınları.
  • Metin Basat, E. (2013). Safeguarding the Tangible and Intangible Cultural Heritage Together. Millî Folklor, 25 (100), 61-71.
  • Miles, M. B.,Huberman, A. M. (1994). Qualitative Data Analysis (Second Edition). London and New Delhi: ThousandOaks, CA: Sage Publications.
  • Moser, K. S. (2000). Metaphor Analysis in Psychology—Method, Theory, and Fields of Application [22 paragraphs]. Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, 1 (2), Art. 21, 1-10. http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:0114-fqs0002212.
  • Muşkara, Ü. (2017). Yeni Medyanın Kültürel Miras Konulu Uygulamaları. Erdem, 0 (73), 89-110. doi: 10.32704/erdem.471009.
  • Oğuz, M. Ö. (2013), Terim Olarak Somut Olmayan Kültürel Miras. Milli Folklor Dergisi, 25 (100), 5-13.
  • Oğuzhan, Ö. (2013). Contradictions and Criticism of Convention on the Protection and Promotion of the Diversity of Cultural Expressions. Millî Folklor, 25 (100), 72-86.
  • Öksüz Kuşçuoğulu, G.,Taş, M. (2017). Sürdürülebilir Kültürel Miras Yönetimi. Süleyman Demirel Üniversitesi Yalvaç Akademi Dergisi 2 (1), 58-67.
  • Ölçer Özünel, E. (2013). New Heritages’ and the Sustainable Development Strategies in International Conventions. Millî Folklor, 25 (100), 14-30.
  • Özdemir, Ü. (2013). Safranbolu’nun Kültürel Miras Kaynakları ve Korunması. Doğu Coğrafya Dergisi, 16 (26), 129-142.
  • Öztürk, H.M., Güngör, H. & Ogelman, H.G. (2021). Okul Öncesi Dönemde Kültürel Miras Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşleri: Denizli İli Örneği. Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, 5 (1), 175-203.
  • Portales, C., Rodrigues, J. M. F., Rodrigues Gonçalves, A., Alba, E., Sebastian, J. (2018). Digital Cultural Heritage. Multimodal Technologies and Interaction. 2 (58), 2-5. doi:10.3390/mti2030058.
  • Prott, L. V., O'Keefe, P. J. (1992). ‘Cultural Heritage’ or ‘Cultural Property’? International Journal of Cultural Property, 1 (2), 307-320. doi:10.1017/S094073919200033X.
  • Selanik Ay, T., Kurtdede Fidan, N. (2013). Öğretmen Adaylarının “Kültürel Miras” Kavramına İlişkin Metaforları. Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 8 (12), 1135-1152.
  • Selçuk, M. (1999). Teorik ve Pratik Açmazlarıyla Kültürel Miras Öğretimini Sorgulayan Bir Deneme. Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 255-264.
  • Sidekli, S., Karaca, L. (2013). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yerel, Kültürel Miras Öğelerinin Kullanımına İlişkin Öğretmen Adayı Görüşleri. Gaziosmanpaşa Journal of Scientific Research 5, 20-38.
  • Silva, A. T., Roders, A. P. (2012). Cultural heritage management and heritage (impact) assessments. In Proceedings of the Joint CIB W070, W092 & TG72 International Conference on Facilities Management, Procurement Systems and Public Private Partnership, 23-25 January 2012, Cape Town, South Africa.
  • Simbirtseva, N. A., Kruglikova, G. A. & Plaksina, E. B. (2020). Cultural and Educational Practices in the Museum Environment: Transmission of Cultural Heritage. Changing Societies & Personalities, 4 (4), 492–507. doi:10.15826/csp.2020.4.4.113.
  • TDK (2023). Güncel Türkçe Sözlük. http://tdk.gov.tr adresinden 15.04.2023 tarihinde erişilmiştir.
  • Tuncel, G., Altuntaş, B. (2020). The Perception of Cultural Heritage of Primary School Grade 4th Students: A Semiotic Analysis. Internatıonal Journal Of Fıeld Educatıon, 6 (1), 123-140.
  • Turgut Gültekin, N., Uysal, M. (2018). Kültürel Miras Bilinci, Farkındalık ve Katılım: Taşkale Köyü Örneği. International Journal of Society Researches, 8 (15), 2030-2065.
  • Turhan Tuna, S. & Saral, E. (2018). A Bibliographical Study on The Scientific Studies on Safeguarding Intangible Cultural Heritage in Turkey. MSKU Journal of Education, 5 (1), 68-78.
  • Ugli, O. H. S. (2023). The Role of Folklore and Ethnographic Communities of the Uzbek Intangible Cultural Heritage in the Musical Art. International Journal on Integrated Education, 6 (1). 114-117.
  • Vishnevsky, T., Beanlands, H. (2004). Interpreting Research in Nephrology Nursing. Nephrology Nursing Journal, 31 (2), 234-238.
  • Wang, L. (2015). Intercultural Comparison of Metaphors. Theory and Practice in Language Studies, 5 (4), 865-869, doi: http://dx.doi.org/10.17507/tpls.0504.24.
  • Yeşilyurt, H. (2023). Examination Of Cultural Heritage Items in Preschool Children's Picture Books. Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel, 6 (1), 147-156.
Toplam 53 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm Türk dili, kültürü ve edebiyatı
Yazarlar

Ayşegül Tural Bu kişi benim 0000-0003-2009-7543

Yayımlanma Tarihi 22 Haziran 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023 Sayı: 34

Kaynak Göster

APA Tural, A. (2023). Social studies teacher candidates’ perceptions of cultural heritage. RumeliDE Dil Ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi(34), 421-433. https://doi.org/10.29000/rumelide.1316157