ALTINTAŞ, E. (1999). “Uludağ Üniversitesi Eğitiın Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü Birinci-Dördüncü Sınıf Öğrencileri ve İlkokul Öğretmenlerinin İlkokul Öğretmenliği Mesleğinin Statüsünü Algılamaları Arasındaki Fark”, IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildirileri I, Eskişehir: Anadolu Universitesi Yayınları No:1076, 3.434-458.
BASKAN, G.A. (2001). “Öğretmenlik Mesleği ve Öğretınen Yetiştirmede Yeniden Yapılanma”, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayız20, 8.16—25.
BİLİCİ, V. (1996). “2000 Yılının Öğretmeni”, Eğitim Yönetimi, Cilt:2, Sayııl, 5.45—47.
CEYHAN, A. (2003). “Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algı ve Beklentileri”, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Ciltle, Sayııl, 5.51—68.
ERDEN, M. (1994). “Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik
Sertifikası Derslerine ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları”, 1.
Eğitim Bilimleri Kongresi (Kuram-Uygulama—Araştırma). Adanaz23—30
Nisan 1994, cilt:1,s.170—176.
GÖZÜT OK, D. (1991). “Öğretmenlerin ve Öğrencilerin Algılarına Göre Mesleki Davranışların Değerlendirilmesi”, Ankara Universitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, Cilt:24, Sayıı2, 5.405-409.
KARSLI, M.D. _(2005),__ Öğretmenlik Mesleğine Giriş. Ankara: Pegem A
Yayıncılık, 3. Baskı. .. . .. ,
KÇABOL_, R. (1998). “Türkiye’de Öğretınen Profili Araştırması ve Ogretmen Yetiştirmede Yeni Arayışlar”, VII. Ulusal Eğitim Bılımlerı Kongresı, Konya: Selçuk Üniversitesi, 9—11 Eylül 1998, s. 685-694. _ _ ,
ORAL, B. (1997). “Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına llışkın
Görüşleri”, Çağdaş Eğitim, Sayı:232, 5.9-13. . ' _ .
SEFEROĞLU, S.S. (2001). “Sınıf Öğretmenlerinin Kendi Mesleki Gelışımlerıyle ilgili Görüşleri, Beklentileri ve Önerileri”, Milli Eğitim Dergısı,
Sayı:149, s.12-18. .. . . (2004). “Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterliliklerı Açısından
Kendilerini Değerlendirmeleri”, Hacettepe Universitesi Eğitim Fakültesi
Dergisi, Sayız26, 5.131—140. _
SILAH, M. (1998). “Eğitimin Önemli Sorunları”, Eğitim ve Bilim, Cıltzl2,
Sayı:67, 5.62—66. ..
SÖZER, E. (1996). “Üniversitelerde Öğretim Gören Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları”, Anadolu Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt:6, Sayı:2, s.7-21. __ .. . _
SUNAY, H. (1996). “Ortaöğretim Kurumlarına Öğretmen Yetiştirmede Unıversıte Öğretimiııin Önemi”, Eğitim Yönetimi, Cilt:2, Sayı:2, 5.279—294. .. _
UÇAN, A. (2001). “Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğine Genel Bakış", Ögretmen Yetiştirme ve Eğitimde Kalite Paneli, 22 Kasıın 2000, Ankara: MEB.
Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü, 3.53-102. ' . _
YILDIRHVI, İ. (2001). “Kaliteli Öğretmen Yetiştirme Hizmet lçi Eğitımın Yeri”,
Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimde Kalite Paneli, 22 Kasım 2000, Ankara:
MEB. Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü, 3.103—117.
YILDIRIM, A. ve Şimşek H. (2000). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık, 2.Baskı.
Aday Öğretmenlerin Mesleki Beklentilerine İlişkin Görüşleri
ALTINTAŞ, E. (1999). “Uludağ Üniversitesi Eğitiın Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü Birinci-Dördüncü Sınıf Öğrencileri ve İlkokul Öğretmenlerinin İlkokul Öğretmenliği Mesleğinin Statüsünü Algılamaları Arasındaki Fark”, IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildirileri I, Eskişehir: Anadolu Universitesi Yayınları No:1076, 3.434-458.
BASKAN, G.A. (2001). “Öğretmenlik Mesleği ve Öğretınen Yetiştirmede Yeniden Yapılanma”, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayız20, 8.16—25.
BİLİCİ, V. (1996). “2000 Yılının Öğretmeni”, Eğitim Yönetimi, Cilt:2, Sayııl, 5.45—47.
CEYHAN, A. (2003). “Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algı ve Beklentileri”, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Ciltle, Sayııl, 5.51—68.
ERDEN, M. (1994). “Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik
Sertifikası Derslerine ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları”, 1.
Eğitim Bilimleri Kongresi (Kuram-Uygulama—Araştırma). Adanaz23—30
Nisan 1994, cilt:1,s.170—176.
GÖZÜT OK, D. (1991). “Öğretmenlerin ve Öğrencilerin Algılarına Göre Mesleki Davranışların Değerlendirilmesi”, Ankara Universitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, Cilt:24, Sayıı2, 5.405-409.
KARSLI, M.D. _(2005),__ Öğretmenlik Mesleğine Giriş. Ankara: Pegem A
Yayıncılık, 3. Baskı. .. . .. ,
KÇABOL_, R. (1998). “Türkiye’de Öğretınen Profili Araştırması ve Ogretmen Yetiştirmede Yeni Arayışlar”, VII. Ulusal Eğitim Bılımlerı Kongresı, Konya: Selçuk Üniversitesi, 9—11 Eylül 1998, s. 685-694. _ _ ,
ORAL, B. (1997). “Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına llışkın
Görüşleri”, Çağdaş Eğitim, Sayı:232, 5.9-13. . ' _ .
SEFEROĞLU, S.S. (2001). “Sınıf Öğretmenlerinin Kendi Mesleki Gelışımlerıyle ilgili Görüşleri, Beklentileri ve Önerileri”, Milli Eğitim Dergısı,
Sayı:149, s.12-18. .. . . (2004). “Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterliliklerı Açısından
Kendilerini Değerlendirmeleri”, Hacettepe Universitesi Eğitim Fakültesi
Dergisi, Sayız26, 5.131—140. _
SILAH, M. (1998). “Eğitimin Önemli Sorunları”, Eğitim ve Bilim, Cıltzl2,
Sayı:67, 5.62—66. ..
SÖZER, E. (1996). “Üniversitelerde Öğretim Gören Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları”, Anadolu Universitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Cilt:6, Sayı:2, s.7-21. __ .. . _
SUNAY, H. (1996). “Ortaöğretim Kurumlarına Öğretmen Yetiştirmede Unıversıte Öğretimiııin Önemi”, Eğitim Yönetimi, Cilt:2, Sayı:2, 5.279—294. .. _
UÇAN, A. (2001). “Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğine Genel Bakış", Ögretmen Yetiştirme ve Eğitimde Kalite Paneli, 22 Kasıın 2000, Ankara: MEB.
Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü, 3.53-102. ' . _
YILDIRHVI, İ. (2001). “Kaliteli Öğretmen Yetiştirme Hizmet lçi Eğitımın Yeri”,
Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimde Kalite Paneli, 22 Kasım 2000, Ankara:
MEB. Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü, 3.103—117.
YILDIRIM, A. ve Şimşek H. (2000). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık, 2.Baskı.
Yıldız, K., & Buyrukcu, F. (2014). Aday Öğretmenlerin Mesleki Beklentilerine İlişkin Görüşleri. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(10), 5-12.