Cilt: 4 -
Sayı: 2
1.220
|
5.254
İçindekiler
-
Sayı Dosyaları
-
Makaleler
-
Sosyal Bilgilerde Öğretmen Adaylarının Objektifinden “Müze Kullanımı”
/ Sayfalar
: 165-181
Harun ER, Ramazan YILMAZ
-
Kullansam mı Kullanmasam mı? Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sinema ve Dizi Filmlerin Kullanımına Yönelik Öğretmen Deneyimleri
/ Sayfalar
: 182-197
Serkan KELEŞOĞLU, Bülent AKBABA
-
Lise 11. Sınıf Tarih Ders Kitabının Resim-Metin İlişkisi Bakımından Değerlendirilmesi
/ Sayfalar
: 198-219
Osman AKHAN
-
8. Sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Ders Kitabının İçerik Düzenleme İlkelerine Uygunluğunun İncelenmesi
/ Sayfalar
: 220-247
Aylin KAYA, Osman GÜL
-
Ortaokul ve İmam Hatip Ortaokulları Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Kök Değerlerin İncelenmesi
/ Sayfalar
: 248-266
Tuğba KILCAN
-
İstiklal Marşı’nın Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Değerler Açısından İncelenmesi
/ Sayfalar
: 267-284
Kübra KANDEMİR, Elif TORUN
-
Tarih Konularının Öğretiminde Senkronik Yaklaşım Modeli ve Ölçekli Senkronik Tarih Şeritleri
/ Sayfalar
: 285-308
Ömür KIZIL, Cengiz DÖNMEZ
-
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sanat Eğitimi ve Görsel Sanatlar Dersine İlişkin Tutumlarının incelenmesi
/ Sayfalar
: 309-321
Yücehan YÜCESOY, Burak DEMİR, Başak BAĞLAMA, Ümit POLAT, Behçet ÖZNACAR
-
Timurlularda Yapılan Evlilikler ve Kurulan İttifaklar
/ Sayfalar
: 322-334
Tuba TOMBULOĞLU
-
4. Sınıf Sosyal Bilgiler Kitabındaki “Milli Mücadele” Konusunun Kronoloji Bilgi ve Becerilerini Kazandırması Açısından Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri ile İncelenmesi
/ Sayfalar
: 335-356
Ahmet ŞİMŞEK, Sevcan KOLBASAR