About
About
Roadmap
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Ahmet Uğur
Post Graduate
It is not affiliated with an institution
Publication
5
Review
0
CrossRef Cited
3
TR Dizin Cited
18
5
Publication
0
Review
3
CrossRef Cited
18
TR Dizin Cited
0000-0002-1895-3200
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
School Counseling
Psychological Counseling Education
Institution
It is not affiliated with an institution
Popular Publications
YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERLE ÇALIŞAN PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN ÖZ YETERLİLİKLERİ İLE ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Authors:
Ahmet Uğur
, Esra Çalık,
Bilge Bağcı
,
İsmail Berat Uzun
Published: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960026
CITED
1
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
929
1
CITED
1
FAVORITE
929
TOTAL DOWNLOAD COUNT
OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ PSİKOLOJİK DANIŞMA ÖZ YETKİNLİKLERİ İLE İKİNCİL TRAVMATİK STRES DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Authors:
Bilge Bağcı
,
Ahmet Uğur
, Esra Çalık,
İsmail B. Uzun
,
İbrahim H. Başıbeyaz
Published: 2021 ,
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
825
0
CITED
1
FAVORITE
825
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Post-traumatic growth among school counselors during the Covid19 pandemic: The role of mindfulness and transforming power of suffering
Authors:
Ahmet Uğur
,
Tuğba Sarı
Published: 2022 ,
Humanistic Perspective
DOI: 10.47793/hp.1075810
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1038
0
FAVORITE
1038
TOTAL DOWNLOAD COUNT
YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERLE ÇALIŞAN PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN ÖZ YETERLİLİKLERİ İLE ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Authors:
Ahmet Uğur
, Esra Çalık,
Bilge Bağcı
,
İsmail Berat Uzun
Published: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960026
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
929
1
FAVORITE
929
TOTAL DOWNLOAD COUNT
OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ PSİKOLOJİK DANIŞMA ÖZ YETKİNLİKLERİ İLE İKİNCİL TRAVMATİK STRES DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Authors:
Bilge Bağcı
,
Ahmet Uğur
, Esra Çalık,
İsmail B. Uzun
,
İbrahim H. Başıbeyaz
Published: 2021 ,
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
825
1
FAVORITE
825
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Examining the Attachment Styles of Adolescents’ in High School According to Some Variables
Authors:
İsmail Berat Uzun
,
Özden Kuşcu
,
Ahmet Uğur
Published: 2021 ,
Journal of Child and Development
DOI: 10.36731/cg.925183
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
646
0
FAVORITE
646
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKULA UYUMUNUN SOKAKTA ÇALIŞMA DURUMUNA GÖRE İNCELENMESİ (ŞANLIURFA İLİ ÖRNEĞİ)
Authors:
Mehmet E. Usta
,
Ahmet Uğur
,
Bilge Bağcı
, Esra Çalık
Published: 2021 ,
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
416
0
FAVORITE
416
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Humanistic Perspective
Journal of Child and Development
Milli Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
User doesn't have any peer review duties on DergiPark.
Publications
Post-traumatic growth among school counselors during the Covid19 pandemic: The role of mindfulness and transforming power of suffering
Authors:
Ahmet Uğur
,
Tuğba Sarı
Published: 2022 ,
Humanistic Perspective
DOI: 10.47793/hp.1075810
CITED
2
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1038
2
CITED
0
FAVORITE
1038
TOTAL DOWNLOAD COUNT
YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERLE ÇALIŞAN PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN ÖZ YETERLİLİKLERİ İLE ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Authors:
Ahmet Uğur
, Esra Çalık,
Bilge Bağcı
,
İsmail Berat Uzun
Published: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960026
CITED
1
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
929
1
CITED
1
FAVORITE
929
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour