Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Uğur
Yüksek Lisans
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
20
5
Yayın
0
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
0000-0002-1895-3200
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Psikolojik Danışmanlığı
Psikolojik Danışmanlık Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ PSİKOLOJİK DANIŞMA ÖZ YETKİNLİKLERİ İLE İKİNCİL TRAVMATİK STRES DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bilge Bağcı
,
Ahmet Uğur
, Esra Çalık,
İsmail B. Uzun
,
İbrahim H. Başıbeyaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1188
0
ATIF
2
FAVORİ
1188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERLE ÇALIŞAN PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN ÖZ YETERLİLİKLERİ İLE ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Uğur
, Esra Çalık,
Bilge Bağcı
,
İsmail Berat Uzun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960026
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1299
1
ATIF
1
FAVORİ
1299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Covid-19 Salgın Döneminde Okul Psikolojik Danışmanlarında Travma Sonrası Büyüme: Bilinçli Farkındalık ve Acının Dönüştürücü Gücünün Rolü
Yazarlar:
Ahmet Uğur
,
Tuğba Sarı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Humanistic Perspective
DOI: 10.47793/hp.1075810
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1427
0
FAVORİ
1427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERLE ÇALIŞAN PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN ÖZ YETERLİLİKLERİ İLE ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Uğur
, Esra Çalık,
Bilge Bağcı
,
İsmail Berat Uzun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960026
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1299
1
FAVORİ
1299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANLARININ PSİKOLOJİK DANIŞMA ÖZ YETKİNLİKLERİ İLE İKİNCİL TRAVMATİK STRES DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bilge Bağcı
,
Ahmet Uğur
, Esra Çalık,
İsmail B. Uzun
,
İbrahim H. Başıbeyaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1188
2
FAVORİ
1188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisede Öğrenim Gören Ergenlerin Bağlanma Stillerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Berat Uzun
,
Özden Kuşcu
,
Ahmet Uğur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çocuk ve Gelişim Dergisi
DOI: 10.36731/cg.925183
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
933
0
FAVORİ
933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKULA UYUMUNUN SOKAKTA ÇALIŞMA DURUMUNA GÖRE İNCELENMESİ (ŞANLIURFA İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Mehmet E. Usta
,
Ahmet Uğur
,
Bilge Bağcı
, Esra Çalık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
506
0
FAVORİ
506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çocuk ve Gelişim Dergisi
Humanistic Perspective
Milli Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Covid-19 Salgın Döneminde Okul Psikolojik Danışmanlarında Travma Sonrası Büyüme: Bilinçli Farkındalık ve Acının Dönüştürücü Gücünün Rolü
Yazarlar:
Ahmet Uğur
,
Tuğba Sarı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Humanistic Perspective
DOI: 10.47793/hp.1075810
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1427
6
ATIF
0
FAVORİ
1427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERLE ÇALIŞAN PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN ÖZ YETERLİLİKLERİ İLE ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Uğur
, Esra Çalık,
Bilge Bağcı
,
İsmail Berat Uzun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960026
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1299
1
ATIF
1
FAVORİ
1299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI