Volume: 9 Issue: 2, 12/1/14

Year: 2014

Articles

 

2. KAMU HİZMETLERİNİN SUNULMASINDA E-DEVLET UYGULAMALARININ TOPLUMSAL ALGI DÜZEYİ ÜZERİNE AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

Research Article

4. THE RELATIONSHIP BETWEEN TRUST, TURNOVER INTENTIONS AND EMOTIONS: AN APPLICATION

Research Article

5. ELECTRONIC WORD OF MOUTH AMONG HOTEL GUESTS: DEMOGRAPHIC AND TRIPOGRAPHIC FACTORS

 

7. YÜKSEK TEKNOLOJİ ÇOK FONKSİYONLU ÜRÜNLERE KARŞI TÜKETİCİ TUTUMLARININ İNCELENMESİ

Research Article

9. A PRIVACY BASED MONEY MAKING MODEL PROPOSAL ON SOCIAL NETWORKS

 

10. BİLGİ KURUMLARINDA KURUMSAL İTİBAR: İSLÂM ARAŞTIRMALARI MERKEZİ (İSAM) KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ

Research Article

11. THE RELATIONSHIP BETWEEN MARKET ORIENTATION AND ORGANIZATIONAL INNOVATION: THE ROLE OF THE SHR PRACTICES

 

12. ÖRGÜTSEL ÖĞRENMENİN YENİLİKÇİLİK ÜZERİNE ETKİSİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

 

13. MOBİL SABİS KABUL VE KULLANIMI: SAKARYA ÜNİVERSİTESİNDE AMPİRİK BİR DEĞERLENDİRME