Volume: 9 Issue: 2 , 12/1/14

Year: 2014

Other

 

1. KAMU HİZMETLERİNİN SUNULMASINDA E-DEVLET UYGULAMALARININ TOPLUMSAL ALGI DÜZEYİ ÜZERİNE AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

 

3. YÜKSEK TEKNOLOJİ ÇOK FONKSİYONLU ÜRÜNLERE KARŞI TÜKETİCİ TUTUMLARININ İNCELENMESİ

 

5. BİLGİ KURUMLARINDA KURUMSAL İTİBAR: İSLÂM ARAŞTIRMALARI MERKEZİ (İSAM) KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ

 

6. ÖRGÜTSEL ÖĞRENMENİN YENİLİKÇİLİK ÜZERİNE ETKİSİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

 

7. MOBİL SABİS KABUL VE KULLANIMI: SAKARYA ÜNİVERSİTESİNDE AMPİRİK BİR DEĞERLENDİRME

Research Article

Research Article

1. THE RELATIONSHIP BETWEEN TRUST, TURNOVER INTENTIONS AND EMOTIONS: AN APPLICATION

Research Article

2. ELECTRONIC WORD OF MOUTH AMONG HOTEL GUESTS: DEMOGRAPHIC AND TRIPOGRAPHIC FACTORS

Research Article

4. A PRIVACY BASED MONEY MAKING MODEL PROPOSAL ON SOCIAL NETWORKS

Research Article

5. THE RELATIONSHIP BETWEEN MARKET ORIENTATION AND ORGANIZATIONAL INNOVATION: THE ROLE OF THE SHR PRACTICES