Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Ethical Principles and Publication Policy Last Issue Archive Editorial Board Contact
...
Login
ISSN 2146-3301 | e-ISSN 2146-3301 | Period Biannually | Founded: 2011 | Publisher Gumushane University |


Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi Mart ve Eylül aylarında olmak üzere yılda iki kez yayınlanmaktadır. Dergide önceden yayınlanmış, yayınlanmak üzere kabul edilmiş ve yayınlanmak için değerlendirilmekte olan yazılar kabul edilmemektedir. Yayınlanan yazıların sorumluluğu yazarına aittir. Kaynak göstermeden alıntı yapılamaz. Yazardan düzeltme istenmesi durumunda düzeltmenin en geç 2 hafta içinde yapılması gerekmektedir. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi’nde aşağıda belirtilen özellikleri taşıyan yazılar yayınlanmaktadır. Makale kabulü ilgili sayı yayınlandıktan sonra başlar. Dergimizin yayın kurulu, başvuru durumuna bağlı olarak yayın kabulü sürecini sonlandırabilir. 

  1. Derleme: Belli bir konuda yakın zamana kadar yapılmış bilimsel çalışmaların kapsamlı derlemesi.
  2. Araştırma Makalesi: Özgün araştırmaları ve sonuçlarını sunan bilimsel formatta yazılmış makale.
  3. Teorik ve Kuramsal Makaleler: İlgili bilim dalına katkı yapacak teorik düzlemde hazırlanmış makale. 

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-Gifder) ULAKBİM, EBSCO,, ASOS Sosyal Bilimler İndeksi, ARASTIRMAX Bilimsel Yayın İndeksi, SOBİAD ve Acarindex tarafından indekslenmektedir.

Önemli not: Değerli yazarlarımız, lütfen, çalışmalarınızı yüklerken yayın ve yazım kurallarımıza uygunluğunu kontrol ediniz. Editörlerin yazım ve yayın kurallarına uymayan makaleyi reddetme hakkı bulunmaktadır.  Anlayışınız için teşekkür eder, değerli çalışmalarınızı bekleriz. 

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi

ISSN 2146-3301 | e-ISSN 2146-3301 | Period Biannually | Founded: 2011 | Publisher Gumushane University |
Cover Image


Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi Mart ve Eylül aylarında olmak üzere yılda iki kez yayınlanmaktadır. Dergide önceden yayınlanmış, yayınlanmak üzere kabul edilmiş ve yayınlanmak için değerlendirilmekte olan yazılar kabul edilmemektedir. Yayınlanan yazıların sorumluluğu yazarına aittir. Kaynak göstermeden alıntı yapılamaz. Yazardan düzeltme istenmesi durumunda düzeltmenin en geç 2 hafta içinde yapılması gerekmektedir. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi’nde aşağıda belirtilen özellikleri taşıyan yazılar yayınlanmaktadır. Makale kabulü ilgili sayı yayınlandıktan sonra başlar. Dergimizin yayın kurulu, başvuru durumuna bağlı olarak yayın kabulü sürecini sonlandırabilir. 

  1. Derleme: Belli bir konuda yakın zamana kadar yapılmış bilimsel çalışmaların kapsamlı derlemesi.
  2. Araştırma Makalesi: Özgün araştırmaları ve sonuçlarını sunan bilimsel formatta yazılmış makale.
  3. Teorik ve Kuramsal Makaleler: İlgili bilim dalına katkı yapacak teorik düzlemde hazırlanmış makale. 

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-Gifder) ULAKBİM, EBSCO,, ASOS Sosyal Bilimler İndeksi, ARASTIRMAX Bilimsel Yayın İndeksi, SOBİAD ve Acarindex tarafından indekslenmektedir.

Önemli not: Değerli yazarlarımız, lütfen, çalışmalarınızı yüklerken yayın ve yazım kurallarımıza uygunluğunu kontrol ediniz. Editörlerin yazım ve yayın kurallarına uymayan makaleyi reddetme hakkı bulunmaktadır.  Anlayışınız için teşekkür eder, değerli çalışmalarınızı bekleriz. 

Volume 8 - Issue 2 - Sep 30, 2020
  1. AMACA YÖNELİK PAZARLAMA KAPSAMINDA SOSYAL SORUMLULUK SUÇLULUĞUNUN MARKA SADAKATİNE YANSIMASI
    Pages 732 - 764
    Mevlüt Sedat DÖNMEZ
  2. DİZİ SEKTÖRÜNDE TÜKETİM DUYGULARI, MEMNUNİYET, KULAKTAN KULAĞA İLETİŞİM VE SADAKAT ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
    Pages 765 - 784
    Mahmut KOÇAN, Salih YILDIZ
  3. AN APPLICATION OF THE SIX-SEGMENT MESSAGE STRATEGY WHEEL TO BRAND POSTS ON INSTAGRAM
    Pages 785 - 804
    A. Mücahid ZENGİN, Güldane ZENGİN
  4. HEALTH COMMUNICATION ON SOCIAL MEDIA: AN ANALYSIS ON THE TWITTER USE OF THE MINISTRY OF HEALTH IN TERMS OF PUBLIC RELATIONS MODELS
    Pages 805 - 828
    Mikail BATU, Zülfiye ACAR ŞENTÜRK, Onur TOS
  5. HASTANE TEMALI DİZİLERDE KİŞİLERARASI İLETİŞİMİN SORUNSALLAŞTIRILMASI: HEKİMOĞLU VE MUCİZE DOKTOR ÖRNEĞİ
    Pages 829 - 862
    İbrahim Hakan DÖNMEZ, Filiz ERDEMİR GÖZE
  6. SOSYAL MEDYAYI ETKİN KULLANAN MARKALARIN DİYALOJİK İLETİŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
    Pages 863 - 899
    Ayhan DOĞAN, Fatih AKSOY
  7. PAZARLAMA VE POPÜLER KÜLTÜR: YÜZÜKLERİN EFENDİSİ’NİN PAZARLAMA STRATEJİLERİYLE YENİDEN ÜRETİMİ
    Pages 900 - 929
    Şeyhmus DOĞAN
  8. TAKVİYE EDİCİ GIDA REKLAMLARINDA ALDATICI UNSURLAR
    Pages 930 - 960
    Arzu KAZAZ, Merve GENÇYÜREK ERDOĞAN
  9. II. DÜNYA SAVAŞI DÖNEMİNDE MÜTTEFİK DEVLETLERE YAPILAN BİR BASIN GEZİSİNİN HALKLA İLİŞKİLER TARİHİ, MODELLERİ VE UYGULAMALARI KAPSAMINDA ANALİZİ
    Pages 961 - 983
    Murat BAŞARIR
  10. AZERBAYCAN SOVYET SOSYALİST CUMHURİYETİ'NDE PROPAGANDA POSTERLERİ ÜZERİNDEN STALİN'İN LİDERLİK KÜLTÜNÜN İNŞASI
    Pages 984 - 1010
    Sadık ÇALIŞKAN
  11. İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ VE BİLİM GAZETECİLİĞİ: AVUSTRALYA YANGINLARI HABERLERİNDE BİLİM İZİ
    Pages 1011 - 1030
    Meltem ŞAHİN
  12. GÜZELLİK VE SAĞLIĞIN ENDÜSTRİLEŞMESİ VE TİCARİLEŞTİRİCİ SÖYLEMLERİN SOSYAL MEDYADA İNŞASI: INSTAGRAM ÖRNEĞİ
    Pages 1031 - 1056
    Serkan BULUT
  13. SOSYAL SORUMLU MU SOSYAL GİRİŞİMCİ Mİ? KAVRAMSAL BOYUTUYLA SOSYAL GİRİŞİMCİLİĞİN DÖNÜŞÜMÜ
    Pages 1057 - 1080
    Zekiye TAMERGENCER, Ömer AYDINLIOĞLU
  14. BAŞKANLIK KONUŞMASI ÖLDÜREN EĞLENCE: BİR ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
    Pages 1081 - 1110
    Enes DÖNMEZ
  15. ERGENLİK ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARIN SOSYAL MEDYA KULLANIM ALIŞKANLIKLARININ YALNIZLAŞMAYA ETKİSİ
    Pages 1111 - 1144
    Mustafa İNCE, Mesut YILMAZ
  16. KAMU YAYINCILIĞINDA ÖTEKİLEŞTİRME KÜLTÜRÜ: TRT1 VE 16 NİSAN REFERANDUMU ÖRNEKLİĞİ
    Pages 1145 - 1178
    Ferhat ZENGİN, Bahadır KAPIR
  17. KÜLTÜREL BELLEK MEKÂN OLARAK BELGESEL SİNEMA: KAYIP OTOBÜS (2007) BELGESELİ ÖRNEĞİ
    Pages 1179 - 1199
    Dilan CIFTCI, Pelin AGOCUK
  18. 1960’LI YILLARDA TÜRKİYE’DE İKTİDAR ve SİNEMA İLİŞKİLERİ
    Pages 1200 - 1233
    Yalçın LÜLECİ
  19. PANDEMİ ETKİSİ: KISA FİLM FESTİVALLERİ VE YAŞANAN DÖNÜŞÜM ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
    Pages 1234 - 1261
    Nagihan ÇAKAR BİKİÇ
  20. SİNEMA FİLMLERİNİN TANITIMINDA BİR HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK INSTAGRAM’IN KULLANILMASI: MÜSLÜM FİLMİ ÖRNEĞİ
    Pages 1262 - 1292
    Oya ALTAR YAVUZ
  21. BİR GÖRSEL KÜLTÜR ÖĞESİ OLAN ZEUGMA’NIN DESTİNASYON MARKALAMADA BAŞAT TEMSİL HALİNE DÖNÜŞTÜRÜLMESİNİN ANALİZİ
    Pages 1293 - 1324
    Mehmet Akif GÜNAY
  22. SOSYAL MEDYA ETKİLEYİCİLERİNİN KANAAT ÖNDERLİĞİ ROLÜ
    Pages 1325 - 1351
    Mehmet Sinan TAM
  23. PERAKENDECİLİKTE KİŞİSEL SATIŞIN TÜKETİCİ ALGISINA ETKİSİ: KIRTASİYE SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
    Pages 1352 - 1374
    Numan ULUDAĞ, Hikmet TOSYALI
  24. KORE SAVAŞI VE TÜRKİYE'NİN SAVAŞA KATILMA KARARININ TÜRK BASININA YANSIMASI ÜZERİNE BİR ANALİZ (HAZİRAN-AĞUSTOS 1950)
    Pages 1375 - 1408
    Nazan KAHRAMAN
  25. ISPARTA YEREL BASINININ YAPISAL ÖZELLİKLERİ VE SORUNLARI
    Pages 1409 - 1436
    Seyfi KILIÇ, Ali Serkan AYGÜN
  26. KAMU DİPLOMASİSİ ÖRNEĞİ OLARAK RTÜK ÇALIŞTAYLARI: GELECEKLE İLETİŞİM ÇALIŞTAYLARI’NA KATILAN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
    Pages 1437 - 1465
    Özgür ASLAN, Ahmet ÖZTEKİN
Indexes and Platforms