Volume: 9 Issue: 35, 11/14/12

Year: 2011

Eski Sayılar

 

10145. SATIN ALMA KARARLARINDA TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE MENŞE ÜLKE ETKİSİNİN ROLÜ

 

10147. BUTİK HASTANELERDE PAZARLAMA STRATEJİLERİ

 

10154. REKLAMIN FİNANSAL GERİ DÖNÜŞÜ VE BİR ÖRNEK OLAY

 

10159. İMALAT PERFORMANSININ DEĞERLENDİRİLMESİ

 

10161. ULUSLARARASI TİCARET TEORİLERİ ve PAUL R.KRUGMAN’IN KATKILARI

 

10162. SEMİPARAMETRİK REGRESYON

15795

This web is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Öneri

Marmara UniversityInstitute of Social Sciences

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377