Current Issue

Volume: 12 Issue: 2, 4/17/21

Year: 2021

Articles

Research Article

3. Voices from the Frontliners: The Case of Motivations and Challenges of Mismatched Women Teachers in Public Secondary Schools
Doç.Dr. Elif Buğra KUZU DEMİR Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, Türkiye
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Teknolojileri, Materyal Geliştirme, Öğretim Tasarımı, Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi
Prof.Dr. Abdullah KUZU ANTALYA AKEV ÜNİVERSİTESİ
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Teknolojileri, Materyal Geliştirme, Öğretim Tasarımı, Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Prof.Dr. Cindy G. JARDİNE University of Alberta
Prof. Dr. Sengul ANAGUN Eskisehir Osmangazi University
Eğitim Bilimleri, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler
Prof.Dr. Nilüfer KÖSE Anadolu University
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Yabancı Dil Eğitimi, Açık ve Uzaktan Öğrenme
Prof. Dr. Adile Aşkım KURT Anadolu Üniversitesi
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme
Prof. Dr. Franz BREUER University of Münster, Münster, GERMANY
Uygulamalı Psikoloji
Prof.Dr. Jean MCNIFF York St. John University
Doç.Dr. Serkan ÇANKAYA İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Catherine WOLFF University of Victoria
Prof. Dr. Lynne SCHRUM Nova Southeastern University, Florida, USA
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme
Prof.Dr. Serap ERDOĞAN Anadolu University
Prof.Dr. Yasemin ERGENEKON Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme
Doç.Dr. Elvan GÜNEL Anadolu University
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme
Prof.Dr. Kenn ZEİCHNER University of Washington