Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cover Image
ISSN 1300-1582 | e-ISSN 2148-8657 | Period Biannually | Founded: 1987 | Publisher Erciyes University |

248.434

627.804

Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

CC: BY-NC-ND

Dergimiz, yılda en az iki defa yayımlanan uluslararası alan indekslerinde taranan hakemli bir dergidir.

Dergimiz, makalelerin değerlendirilmesi, yayına hazırlanması ve yayınlanması sürecinde yazarlardan herhangi bir ücret talep etmemektedir.

2018 Ulakbim (TR Dizin) kriterleri sebebiyle dergimizde makale yayınlamak isteyen araştırmacıların ORCID numarasına sahip olmaları gerekmektedir. Atıf sistemlerindeki isimden kaynaklanan karışıklığın önüne geçilebilmesi için kullanılacak olan numara, http://www.orcid.org sitesinden ücretsiz olarak edinilebilmektedir. 

Hakem süreci tamamlanan makalelerin 200-250 kelimelik Türkçe öz ile birlikte en az 750 kelimelik İngilizce geniş öz (extended abstract) içermesi gerekmektedir.

Yayınlanmak üzere gönderilen makaleler, en az iki hakem tarafından çift taraflı kör hakemlik değerlendirmesine tabi tutulur.  Sosyal Bilimler alanında hazırlanan makaleler, kitap değerlendirmeleri, sempozyum tanıtımları ve Doktora tez özetleri (Türkçe- İngilizce) yayımlanır.

* Dergimize makale gönderme sürecini anlatan videoya buradan ulaşabilirsiniz.

İNDEKS BİLGİLERİ:

Index Copernicus (Kabul Tarihi: 30.05.2016) ICV 2017: 71,85

Ebsco: Humanities International Index and Social Sciences Full Text (Kabul Tarihi: 30.01.2018)

DRJI (Kabul Tarihi: 04.08.2016)

Asos Index (Kabul Tarihi: 01.01.2013)

Araştırmax (Kabul Tarihi: 2003)

Akademik Dizin (Kabul Tarihi: 2001)

Science Library Index (Başvuru Tarihi: 16.01.2017)

Sobiad: (Kabul Tarihi: 01.01.2017)

ISI: International Indexing: (Başvuru Tarihi: 02.06.2017)


Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

ISSN 1300-1582 | e-ISSN 2148-8657 | Period Biannually | Founded: 1987 | Publisher Erciyes University |
Cover Image

248.434

627.804

Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

CC: BY-NC-ND

Dergimiz, yılda en az iki defa yayımlanan uluslararası alan indekslerinde taranan hakemli bir dergidir.

Dergimiz, makalelerin değerlendirilmesi, yayına hazırlanması ve yayınlanması sürecinde yazarlardan herhangi bir ücret talep etmemektedir.

2018 Ulakbim (TR Dizin) kriterleri sebebiyle dergimizde makale yayınlamak isteyen araştırmacıların ORCID numarasına sahip olmaları gerekmektedir. Atıf sistemlerindeki isimden kaynaklanan karışıklığın önüne geçilebilmesi için kullanılacak olan numara, http://www.orcid.org sitesinden ücretsiz olarak edinilebilmektedir. 

Hakem süreci tamamlanan makalelerin 200-250 kelimelik Türkçe öz ile birlikte en az 750 kelimelik İngilizce geniş öz (extended abstract) içermesi gerekmektedir.

Yayınlanmak üzere gönderilen makaleler, en az iki hakem tarafından çift taraflı kör hakemlik değerlendirmesine tabi tutulur.  Sosyal Bilimler alanında hazırlanan makaleler, kitap değerlendirmeleri, sempozyum tanıtımları ve Doktora tez özetleri (Türkçe- İngilizce) yayımlanır.

* Dergimize makale gönderme sürecini anlatan videoya buradan ulaşabilirsiniz.

İNDEKS BİLGİLERİ:

Index Copernicus (Kabul Tarihi: 30.05.2016) ICV 2017: 71,85

Ebsco: Humanities International Index and Social Sciences Full Text (Kabul Tarihi: 30.01.2018)

DRJI (Kabul Tarihi: 04.08.2016)

Asos Index (Kabul Tarihi: 01.01.2013)

Araştırmax (Kabul Tarihi: 2003)

Akademik Dizin (Kabul Tarihi: 2001)

Science Library Index (Başvuru Tarihi: 16.01.2017)

Sobiad: (Kabul Tarihi: 01.01.2017)

ISI: International Indexing: (Başvuru Tarihi: 02.06.2017)


Volume 33 - Issue 46 - Jun 2019
  1. Kamu yönetimi bölümü çevre eğitiminin öğrenciler üzerindeki etkileri: Harran Üniversitesi örneği
    Pages 7 - 30
    Mithat Arman KARASU
  2. Güvenliği sağlayıcı idari uygulamalar: etkin dağ yönetimi
    Pages 31 - 53
    Zerrin Toprak KARAMAN
  3. Siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümlerinin geleceği: değişen talepler karşısında politika önerileri
    Pages 55 - 75
    Gökhan ORHAN, Elmas Suluhan
  4. Kamu yönetiminde liyakat ilkesi: ingiltere örneği üzerinden türkiye için bir değerlendirme
    Pages 77 - 104
    Selma KARATEPE, Salim KURNAZ
  5. Türk kamu yönetimi araştırmalarında metodoloji kullanımı
    Pages 105 - 122
    Murat ÖNDER, Pınar GÜNDOĞDU, Emrah AYHAN
  6. Dengeli karne kartı yöntemi kullanılarak kamu yöneticisi yetiştirme kriterlerinin belirlenmesi
    Pages 123 - 144
    Murat Önder, Yusuf Sami Umut GÜMGÜM, Güldenur Aydın
  7. Kentbilim eğitiminde edebi metinleri kullanmak
    Pages 145 - 191
    Azize Serap TUNCER
  8. Afet yönetimi eğitimi niçin gerekli?
    Pages 193 - 211
    Hayriye Şengün, Murat Küçükşen
  9. Kamu yönetimi programlarının akreditasyonu’nda EAPAA ve NASPAA kriterlerinin karşılaştırılması
    Pages 213 - 240
    Mustafa LAMBA, Sezai ÖZTOP
  10. Türkiye’deki kamu yönetimi eğitimi ve personel istihdam etme usullerinin kamu personeli seçme sınavı (kpss) üzerinden değerlendirilmesi
    Pages 241 - 266
    Mustafa KOCAOĞLU, Zeynep Nur Özmen
  11. Kamu yönetimi eğitiminin etkinliğinin artırılmasında çekirdek alan olarak siyaset öğretimi: vaka analizlerinin öğrenmedeki rolü
    Pages 267 - 287
    Ümmühan KAYGISIZ
  12. “Yaratıcı bürokrasi festivali”: Kamu yönetimi eğitiminde inovasyonun önemi
    Pages 289 - 311
    Hande TEK TURAN
  13. Kamuda performans yönetiminin önemi
    Pages 313 - 342
    Vedat YILMAZ, Abdullah TURAN
  14. Bilgisayar simülasyonlarının kamu politikaları (ve kamu yönetimi) öğretiminde kullanımı: democracy 3 örneği
    Pages 343 - 362
    Muhammed Tolga Gedikkaya, Fatma Gül Gedikkaya
  15. Bir kurum ve eğitimi örneği olarak ahilik teşkilatında eğitim
    Pages 363 - 384
    Deniz BALCI