avatar
CEMİL Osmanoğlu Doç. Dr. Erciyes Üniversitesi
Yayın 17 Hakemlik 16 CrossRef Atıf 17 TR Dizin Atıf 4
17 Yayın
16 Hakemlik
17 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Din Eğitimi

Kurum

Erciyes Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

2

1937

2010 VE 2018 ORTAÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Ferda Aslan, Cemil Osmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1132288
ATIF 3 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 716

3

2

716

Hafızlık Eğitimi Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.1254493
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 694

0

1

694

0

1

405

Türkiye’de Hafızlık Eğitiminin Problemleri Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.53112/tudear.1359005
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 316

0

1

316

Yayınlar

0

115

YÜKSEK DİN ÖĞRETİMİ KURUMLARINDA REHBERLİK: BİR İHTİYAÇ ANALİZİ
Yayın Bilgisi: 2024 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1361244
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 90

0

90

0

173

0

333

Türkiye’de Hafızlık Eğitiminin Problemleri Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.53112/tudear.1359005
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 316

1

316

Eğitsel Dijital Oyunların Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersine Yönelik Öğrenci Tutumlarına Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Artuklu Akademi
DOI: 10.34247/artukluakademi.1349474
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 192

0

192

1

405

Hafızlık Eğitimi Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.1254493
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 694

1

694

HAFIZLIK EĞİTİMİNDE BİLİŞSEL HAZIRBULUNUŞLUK
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1194478
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 498

1

498

2010 VE 2018 ORTAÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Ferda Aslan, Cemil Osmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1132288
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 716

2

716

Paydaşlarına göre örgün eğitimle birlikte hafızlık uygulamasının değerlendirilmesi
Yazarlar: Elif Uğur, Cemil Osmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.700283
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1260

1

1260

0

10151

Küreselleşmenin Birey ve Toplum Hayatına Etkileri ve Din Eğitimi
Yayın Bilgisi: 2019 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.483914
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28468

0

28468

0

5929

0

2088

Din eğitimi bilimi. Kayseri: Kimlik
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1516

0

1516

2

1937

Yayınlar

HAFIZLIK EĞİTİMİNDE BİLİŞSEL HAZIRBULUNUŞLUK
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1194478
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 498

2

1

498

2010 VE 2018 ORTAÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Ferda Aslan, Cemil Osmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1132288
ATIF 3 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 716

3

2

716

Paydaşlarına göre örgün eğitimle birlikte hafızlık uygulamasının değerlendirilmesi
Yazarlar: Elif Uğur, Cemil Osmanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.700283
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1260

6

1

1260

Küreselleşmenin Birey ve Toplum Hayatına Etkileri ve Din Eğitimi
Yayın Bilgisi: 2019 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.483914
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28468

6

0

28468

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.