avatar
Hüseyin Algur Doç. Dr. Giresun Üniversitesi İlahiyat Fakültesi
Yayın 11 Hakemlik 35 CrossRef Atıf 8 TR Dizin Atıf 7
11 Yayın
35 Hakemlik
8 CrossRef Atıf
7 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Din Eğitimi Din, Toplum ve Kültür Araştırmaları

Biyografi

Doç. Dr. Hüseyin ALGUR 1985 yılında Amasya/Merzifon’da doğdu. 2007 yılında Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesinden mezun oldu. 2009 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği Bölümünde “İlköğretim İkinci Kademe Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Derslerinde Öğretmen-Öğrenci İletişimi (Bayrampaşa Örneği)” başlıklı yüksek lisans tezini tamamladı. 2018 yılında Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı Din Eğitimi alanında “Hafızlık Eğitimi Alan Bireylerin Motivasyon ve Psiko-Sosyal Durumlarının Din Eğitimi Açısından Değerlendirilmesi” başlıklı doktora tezini tamamladı. 2007-2013 yılları arasında İstanbul, Ardahan ve Çorum’da MEB’e bağlı okullarda Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği yaptı. Eylül 2013-Haziran 2018 tarihleri arasında Giresun Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Din Eğitimi Bilim Dalında araştırma görevlisi olarak görev yaptı. 21.06.2018 tarihi itibariyle aynı birimde Doçent olarak görev yapmaktadır. Ağustos 2022'de doçent unvanı aldı. Evli ve 3 çocuk babasıdır.

Kurum

Giresun Üniversitesi İlahiyat Fakültesi

Popüler Yayınları

Hafızlık Eğitiminin Bireyin Kişilik Özellikleri Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Dergiabant
DOI: 10.33931/dergiabant.982581
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 631

2

2

631

Nitelikli Bir Hafızlık Eğitimi İçin Öneriler
Yayın Bilgisi: 2018 , Talim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9484

0

2

9484

Adaylık Eğitimi Alan Öğretmenlerin Değer Öğretimi Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Amasya İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18498/amailad.579981
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1007

2

1

1007

Akademisyenlerinin Gözüyle Tefsir Alanı Sorunları
DOI: 10.17120/omuifd.700086
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2244

0

1

2244

0

1

732

Yayınlar

1

236

Hafızlık Eğitimi Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.1254493
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 688

1

688

1

732

Hafızlık Eğitiminin Bireyin Kişilik Özellikleri Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Dergiabant
DOI: 10.33931/dergiabant.982581
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 631

2

631

0

1208

0

694

Akademisyenlerinin Gözüyle Tefsir Alanı Sorunları
DOI: 10.17120/omuifd.700086
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2244

1

2244

Sâmiha Ayverdi Romanlarının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.518743
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1994

1

1994

Adaylık Eğitimi Alan Öğretmenlerin Değer Öğretimi Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Amasya İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18498/amailad.579981
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1007

1

1007

Nitelikli Bir Hafızlık Eğitimi İçin Öneriler
Yayın Bilgisi: 2018 , Talim
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9484

2

9484

1

4699

Yayınlar

Hafızlık Eğitiminin Bireyin Kişilik Özellikleri Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2021 , Dergiabant
DOI: 10.33931/dergiabant.982581
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 631

2

2

631

2

0

1208

1

0

694

Sâmiha Ayverdi Romanlarının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.518743
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1994

1

1

1994

Adaylık Eğitimi Alan Öğretmenlerin Değer Öğretimi Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Amasya İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18498/amailad.579981
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1007

2

1

1007

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.