Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hüseyin Algur
Doç. Dr.
Giresun Üniversitesi İlahiyat Fakültesi
Yayın
12
Hakemlik
43
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
8
12
Yayın
43
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0002-2028-2151
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Din Eğitimi
Din, Toplum ve Kültür Araştırmaları
Kurum
Giresun Üniversitesi İlahiyat Fakültesi
Popüler Yayınları
Hafızlık Eğitiminin Bireyin Kişilik Özellikleri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dergiabant
DOI: 10.33931/dergiabant.982581
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
788
3
ATIF
3
FAVORİ
788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitelikli Bir Hafızlık Eğitimi İçin Öneriler
Yazarlar:
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Talim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9870
0
ATIF
2
FAVORİ
9870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hafızlık Eğitimi Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Cemil Osmanoğlu
,
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.1254493
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
882
1
ATIF
2
FAVORİ
882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerinin Gözüyle Tefsir Alanı Sorunları
Yazarlar:
Hüseyin Algur
,
Mustafa Tunçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17120/omuifd.700086
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2484
0
ATIF
2
FAVORİ
2484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Diyanet İşleri Başkanlığı Tarafından Geliştirilen Öğretim Programlarının Program Geliştirme Süreçleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
ATEBE
DOI: 10.51575/atebe.1355346
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
437
0
ATIF
1
FAVORİ
437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hafızlık Eğitimi Alan Bireylerin Tutum ve Sosyal Kaygı Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Hüseyin Algur
,
Cemil Osmanoğlu
,
Ferda Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
DOI: 10.33415/daad.1479927
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
175
1
FAVORİ
175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Diyanet İşleri Başkanlığı Tarafından Geliştirilen Öğretim Programlarının Program Geliştirme Süreçleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
ATEBE
DOI: 10.51575/atebe.1355346
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
437
1
FAVORİ
437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hafızlık Eğitimi Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Cemil Osmanoğlu
,
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.1254493
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
882
2
FAVORİ
882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İmam Hatip Ortaokulu Öğrencilerinin Rol Model Tercihlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Kaya
,
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1100726
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
872
1
FAVORİ
872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hafızlık Eğitiminin Bireyin Kişilik Özellikleri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dergiabant
DOI: 10.33931/dergiabant.982581
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
788
3
FAVORİ
788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İMAM HATİP ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİNİN ROL MODEL TERCİHLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hüseyin Algur
,
Zeynep Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
DOI: 10.33415/daad.956389
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1339
0
FAVORİ
1339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerinin Gözüyle Tefsir Alanı Sorunları
Yazarlar:
Hüseyin Algur
,
Mustafa Tunçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17120/omuifd.700086
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2484
2
FAVORİ
2484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN GÖZÜYLE YÜKSEK DİN ÖĞRETİMİ (GİRESUN ÜNİVERSİTESİ İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Hüseyin Algur
,
Halil İbrahim Özasma
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dini Araştırmalar
DOI: 10.15745/da.805862
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
813
0
FAVORİ
813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sâmiha Ayverdi Romanlarının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.518743
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2520
1
FAVORİ
2520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaylık Eğitimi Alan Öğretmenlerin Değer Öğretimi Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18498/amailad.579981
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1095
1
FAVORİ
1095
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitelikli Bir Hafızlık Eğitimi İçin Öneriler
Yazarlar:
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Talim
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9870
2
FAVORİ
9870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAFIZLIK EĞİTİMİ ALAN BİREYLERİN GÖZÜYLE TÜRKİYE’DE HAFIZLIK EĞİTİMİ (NİTEL BİR ARAŞTIRMA)
Yazarlar:
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4877
1
FAVORİ
4877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya İlahiyat Dergisi
ATEBE
Bilimname
Değerler Eğitimi Dergisi
Dergiabant
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
Dini Araştırmalar
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Talim
Hakemlik
Akademik-Us
Bayburt Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
BEÜ İlahiyat Fakültesi Dergisi
Bilimname
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
Erciyes Akademi
Eskiyeni
Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Hitit İlahiyat Dergisi
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
İhya Uluslararası İslam Araştırmaları Dergisi
İlahiyat Tetkikleri Dergisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Kilitbahir
Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Mavi Atlas
Ordu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Talim
Tasavvur / Tekirdağ İlahiyat Dergisi
Trabzon İlahiyat Dergisi
Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Van İlahiyat Dergisi
Yakın Doğu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Hafızlık Eğitimi Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Cemil Osmanoğlu
,
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.1254493
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
882
1
ATIF
2
FAVORİ
882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hafızlık Eğitiminin Bireyin Kişilik Özellikleri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dergiabant
DOI: 10.33931/dergiabant.982581
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
788
3
ATIF
3
FAVORİ
788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İMAM HATİP ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİNİN ROL MODEL TERCİHLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hüseyin Algur
,
Zeynep Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi
DOI: 10.33415/daad.956389
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1339
2
ATIF
0
FAVORİ
1339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN GÖZÜYLE YÜKSEK DİN ÖĞRETİMİ (GİRESUN ÜNİVERSİTESİ İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Hüseyin Algur
,
Halil İbrahim Özasma
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dini Araştırmalar
DOI: 10.15745/da.805862
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
813
1
ATIF
0
FAVORİ
813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sâmiha Ayverdi Romanlarının Değer Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.518743
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2520
1
ATIF
1
FAVORİ
2520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaylık Eğitimi Alan Öğretmenlerin Değer Öğretimi Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Hüseyin Algur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18498/amailad.579981
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1095
2
ATIF
1
FAVORİ
1095
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat