Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Osman Titrek
Prof. Dr.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
7
2
Yayın
0
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Teknolojiye Uyumuna Yönelik Öz-Yeterlilik Düzeyinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Kaymak
,
Osman Titrek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.910026
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
3
ATIF
1
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlerin Teknolojiye Uyumuna Yönelik Öz-Yeterlilik Düzeyinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Kaymak
,
Osman Titrek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.910026
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
1
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Muhalefetin Nedenlerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Orkun Öztürk
,
Osman Titrek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.794213
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
0
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Yayınlar
Öğretmenlerin Teknolojiye Uyumuna Yönelik Öz-Yeterlilik Düzeyinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Kaymak
,
Osman Titrek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.910026
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
3
ATIF
1
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Muhalefetin Nedenlerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Orkun Öztürk
,
Osman Titrek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.794213
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
4
ATIF
0
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat