Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aylin Albayrak Sarı
Dr.
Hacettepe University
Yayın
3
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
8
3
Yayın
1
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Hacettepe University
Yayınlar
A Comparison of IRT Vertical Scaling Methods in Determining the Increase in Science Achievement
Yazarlar:
Aylin Albayrak Sarı
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.286221
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
0
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Yeterlikleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aylin Albayrak Sarı
,
Sedef Canbazoğlu Bilici
,
Evrim Baran
, Uğur Özbay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.11643
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3309
0
FAVORİ
3309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle Kestirilmesi
Yazarlar:
Aylin Albayrak Sarı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.32986
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Hakemlik
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Yayınlar
Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Yeterlikleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aylin Albayrak Sarı
,
Sedef Canbazoğlu Bilici
,
Evrim Baran
, Uğur Özbay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.11643
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3309
6
ATIF
0
FAVORİ
3309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle Kestirilmesi
Yazarlar:
Aylin Albayrak Sarı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.32986
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
2
ATIF
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat