Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Chidi Molongwane Tonny
Central University of Technology
Yayın
1
Hakemlik
0
1
Yayın
0
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim Politikası
Kurum
Central University of Technology
Yayınlar
Impact of Progression on Secondary Schools Learners’ Performance in Limpopo Province, South Africa
Yazarlar:
Chidi Molongwane Tonny
, Elias Tsakane Ngobeni,
Percy Sepeng
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1519938
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
97
0
FAVORİ
97
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International e-Journal of Educational Studies
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat