Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fulya Kula
Yrd. Doç. Dr.
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
5
2
Yayın
1
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İstatistik
Kurum
Popüler Yayınları
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÖRNEKLER: TEMEL TANIM, KAVRAM VE YAKLAŞIMLAR
Yazarlar:
Duygu Ören Vural
,
Fulya Kula
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-427934
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11857
3
ATIF
1
FAVORİ
11857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÖRNEKLER: TEMEL TANIM, KAVRAM VE YAKLAŞIMLAR
Yazarlar:
Duygu Ören Vural
,
Fulya Kula
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-427934
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11857
1
FAVORİ
11857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Fen Bilimleri Eğitiminde Araştırma ve Yönelimler: 2005 – 2014 Yılları Arası Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Fulya Kula
,
Özlem Sadi
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.05687
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1979
0
FAVORİ
1979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Yayınlar
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÖRNEKLER: TEMEL TANIM, KAVRAM VE YAKLAŞIMLAR
Yazarlar:
Duygu Ören Vural
,
Fulya Kula
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-427934
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11857
3
ATIF
1
FAVORİ
11857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Fen Bilimleri Eğitiminde Araştırma ve Yönelimler: 2005 – 2014 Yılları Arası Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Fulya Kula
,
Özlem Sadi
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.05687
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1979
2
ATIF
0
FAVORİ
1979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat