Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mamdooha Ismail
Mamdooha Ismail
Doktora
Management and Science University
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
6
2
Yayın
0
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Management and Science University
Yayınlar
Impact of School Culture on School Effectiveness in Government Schools in Maldives
Yazarlar:
Mamdooha Ismail
,
Ali Khatibi
,
S. M. Ferdous Azam
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.39.9.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1853
0
FAVORİ
1853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Moderating Role of School Level in the Relationship between Deputy Principal’s Instructional Leadership and School Effectiveness in Government Schools in Maldives
Yazarlar:
Mamdooha Ismail
, Abdol Khatibi, S. M. Azam
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real/2021.2.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
0
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Participatory Educational Research
Research in Educational Administration and Leadership
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Impact of School Culture on School Effectiveness in Government Schools in Maldives
Yazarlar:
Mamdooha Ismail
,
Ali Khatibi
,
S. M. Ferdous Azam
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.39.9.2
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1853
4
ATIF
0
FAVORİ
1853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Moderating Role of School Level in the Relationship between Deputy Principal’s Instructional Leadership and School Effectiveness in Government Schools in Maldives
Yazarlar:
Mamdooha Ismail
, Abdol Khatibi, S. M. Azam
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real/2021.2.4
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
2
ATIF
0
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat