avatar
Mustafa Yunus Eryaman Prof. Dr. CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY
Yayın 4 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 30
4 Yayın
0 Hakemlik
30 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Felsefesi

Biyografi

Mustafa Yunus Eryaman Lisans eğitimini 1998 yılında Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesinde tamamladıktan sonra Milli Eğitim Bakanlığı bursiyeri olarak yükseklisans eğitimini ABD’de Missouri Üniversitesinde, doktora öğrenimini de Illinois Üniversitesinde tamamlamıştır. Doktora sonrası zorunlu hizmet görevini yerine getirmek üzere 2007 yılında yurda dönerek Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesinde öğretim üyesi olarak göreve başlamıştır. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesindeki akademik kariyeri boyunca bölüm başkanlığı, dekan yardımcılığı, genel sekreter vekilliği, senato üyeliği ve rektör danışmanlığı görevlerinde bulunmuştur. Halen dünyanın eğitim alanındaki en büyük örgütü olan Dünya Eğitim Araştırmaları Birliği’nde genel başkanlık görevini yürüten Dr. Eryaman, 2018 yılından beri Brüksel’de Avrupa Komisyonunda Sektör-Üniversite etkileşimi projelerinde değerlendirme uzmanı olarak görev almaktadır. Dr. Eryaman 2011 yılında Londra Metropolitan Üniversitesinde misafir öğretim üyesi olarak bulunmuş, 2016-2018 yilları arasında da Hamburg Üniversitesinde öğretim üyesi olarak çalışmıştır. Dr. Eryaman halen dünyaca tanınmış yayıncı kuruluşlardan Springer Yayıncılıkta kitap serisi editörlüğü ve Londrada bulunan Bloomsbury Yayıncılıkta ise bölge editörlüğü görevlerini yürütmektedir.

Dr. Eryaman ayrıca International Journal of Progressive Education ve Educational Policy Analysis and Strategic Research dergilerinin yönetici editörlük görevlerini yürütmektedir. Yirminin üzerinde ulusal ve uluslararası projede görev almış olan Dr. Eryamanın yayınlanmış akademik kitaplarından birkaçı şunlardır: Teaching as Practical Philosophy (2008), Evidence and Public Good in Educational Policy, Research and Practice (2017), International Handbook of Progressive Education (2015); Accountability and Transparency in Education: Global Challenges and Local Realities (2014), Peter McLaren, Education, and the Struggle for Liberation (2009).

Kurum

CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY

Popüler Yayınları

10

1

5729

Yayınlar

1

5729

Writing, Method and Hermeneutics: Towards an Existential Pedagogy
Yayın Bilgisi: 2008 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 775

0

775

Yayınlar

20

0

3364

10

1

5729

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.