Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hamza Omari Mokıwa
Dr.
University of South Africa
Yayın
1
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
1
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
0000-0002-1676-449X
56004704400
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
University of South Africa
Yayınlar
Impact of Activity-Based Teaching Strategy on Gifted Students: a case of Selected Junior Secondary Schools in Nigeria
Yazarlar:
Hamza Omari Mokiwa
, Elizabeth Umoh Agbenyeku
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.529919
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1975
0
FAVORİ
1975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Impact of Activity-Based Teaching Strategy on Gifted Students: a case of Selected Junior Secondary Schools in Nigeria
Yazarlar:
Hamza Omari Mokiwa
, Elizabeth Umoh Agbenyeku
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.529919
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1975
5
ATIF
0
FAVORİ
1975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat