avatar
Hamza Omari Mokıwa Dr. University of South Africa
Yayın 1 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 4
1 Yayın
0 Hakemlik
4 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

University of South Africa

Yayınlar

Impact of Activity-Based Teaching Strategy on Gifted Students: a case of Selected Junior Secondary Schools in Nigeria
Yazarlar: Hamza Omari Mokiwa , Elizabeth Umoh Agbenyeku
DOI: 10.17478/jegys.529919
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1700

0

1700

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

Impact of Activity-Based Teaching Strategy on Gifted Students: a case of Selected Junior Secondary Schools in Nigeria
Yazarlar: Hamza Omari Mokiwa , Elizabeth Umoh Agbenyeku
DOI: 10.17478/jegys.529919
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1700

4

0

1700

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.