Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Kükrer Aydın
Yayın
4
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
3
4
Yayın
1
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği / Values of Consumption Culture Presented by the Use of Characters of TV Series in Advertisements: “Yalan Dünya” Sample
Yazarlar:
Ozlem Kukrer Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2702
0
ATIF
1
FAVORİ
2702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Çevresel iletişim kapsamında çevre temalı kamu spotlarına yönelik bir araştırma
Yazarlar:
Özlem Kükrer Aydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.279023
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2623
0
FAVORİ
2623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reklamların İdari Denetimi: Televizyon Reklamlarına İlişkin Reklam Kurulu Kararlarının Analizi
Yazarlar:
Yeşim - Çelik
,
Özlem - Kükrer Aydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/guifd.84422
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6660
0
FAVORİ
6660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk kanallarındaki reklamların içeriğine yönelik bir araştırma: TRT çocuk kanalı örneği (A research on advertisements in kid channels: a case of TRT kids channel)
Yazarlar:
Özlem Kükrer Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/guifd.84398
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5211
0
FAVORİ
5211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Televizyon Reklamlarında Dizi Karakteri Kullanımıyla Sunulan Tüketim Kültürü Değerleri: Yalan Dünya Örneği / Values of Consumption Culture Presented by the Use of Characters of TV Series in Advertisements: “Yalan Dünya” Sample
Yazarlar:
Ozlem Kukrer Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2702
1
FAVORİ
2702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
International Journal of Social Sciences and Education Research
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
Hakemlik
Erciyes İletişim Dergisi
Yayınlar
Çevresel iletişim kapsamında çevre temalı kamu spotlarına yönelik bir araştırma
Yazarlar:
Özlem Kükrer Aydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.279023
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2623
2
ATIF
0
FAVORİ
2623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk kanallarındaki reklamların içeriğine yönelik bir araştırma: TRT çocuk kanalı örneği (A research on advertisements in kid channels: a case of TRT kids channel)
Yazarlar:
Özlem Kükrer Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
DOI: 10.19145/guifd.84398
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5211
1
ATIF
0
FAVORİ
5211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat