Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Samet Demir
Dr. Öğr. Üyesi
kütahya dumlupınar üniversitesi
Yayın
2
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
2
2
Yayın
2
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Kurum
kütahya dumlupınar üniversitesi
Popüler Yayınları
Investigation of the Relationship of Self-Efficacy, Self-Regulation and Metacognitive Awareness with Academic Performance through Artificial Neural Networks
Yazarlar:
Enis Harun Başer
,
Samet Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.1221980
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
2
ATIF
1
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersinde Model Oluşturma Etkinlikleri Temelli STEM Yaklaşımı Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Samet Demir
,
Metin Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
313
0
FAVORİ
313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Relationship of Self-Efficacy, Self-Regulation and Metacognitive Awareness with Academic Performance through Artificial Neural Networks
Yazarlar:
Enis Harun Başer
,
Samet Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.1221980
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
1
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Editörlük
Education Science and Sports
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Education Science and Sports
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
Investigation of the Relationship of Self-Efficacy, Self-Regulation and Metacognitive Awareness with Academic Performance through Artificial Neural Networks
Yazarlar:
Enis Harun Başer
,
Samet Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.1221980
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
2
ATIF
1
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat