Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sri Adi Widodo
Dr.
Universitas Sarjanawiyata Tamansiswa
Yayın
2
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
10
2
Yayın
3
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
0000-0001-8906-5190
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Universitas Sarjanawiyata Tamansiswa
Yayınlar
Single subject research: use of interactive video in children with developmental disabilities with dyscalculia to introduce natural numbers
Yazarlar:
Sri Adi Widodo
, Ayu Prıhatınıngsıh, Irham Taufiq
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.31.8.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
0
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM education at junior high school mathematics course for improving the mathematical critical thinking skills
Yazarlar: Nanang Priatna, Silviana Lorenzia,
Sri Adi Widodo
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.728209
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3320
0
FAVORİ
3320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Participatory Educational Research
Hakemlik
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Participatory Educational Research
Yayınlar
Single subject research: use of interactive video in children with developmental disabilities with dyscalculia to introduce natural numbers
Yazarlar:
Sri Adi Widodo
, Ayu Prıhatınıngsıh, Irham Taufiq
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.31.8.2
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
3
ATIF
0
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM education at junior high school mathematics course for improving the mathematical critical thinking skills
Yazarlar: Nanang Priatna, Silviana Lorenzia,
Sri Adi Widodo
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.728209
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3320
7
ATIF
0
FAVORİ
3320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat