avatar
Teti Sobari Dr. SILIWANGI INSTITUTE OF PEDAGOGY AND EDUCATIONAL SCIENCES BANDUNG
Yayın 1 Hakemlik 0
1 Yayın
0 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi

Kurum

SILIWANGI INSTITUTE OF PEDAGOGY AND EDUCATIONAL SCIENCES BANDUNG

Yayınlar

EFFECTIVENESS OF FLIPPED VIDEO-BASED FEEDBACK IN ONLINE CLASSES AND TRADITIONAL TEACHING ON THE QUALITY OF WRITING COMPONENTS AND STUDENTS’ WRITING SKILLS
Yazarlar: Teti Sobari , Wikanengsih Wikanengsih, Ika Mustika, Diena San Fauziya
DOI: 10.17718/tojde.1472553
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 44

0

44

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.