Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Cilt: 12 Sayı: 01,
1.02.2011
Yıl: 2011
Makaleler
Kütüphaneme Ekle
×
Kütüphaneme Ekle
×
1. Otizm Tanılı Çocuklara Uygulanan “Resimlerle Duyguların Öğretimi Programı”nın Etkililiğinin İncelenmesi
Alev Girli
,
Songül Sabırsız
Kütüphaneme Ekle
×
Kütüphaneme Ekle
×
2. Down Sendromlu Bireylerin Zihin Kuramı Gelişimi
Raziye Erdem
,
Pınar Ege
Kütüphaneme Ekle
×
Kütüphaneme Ekle
×
3. Zihin Engelliler Sınıf Öğretmenlerinin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlamaya İlişkin Görüşleri
Hasan Avcıoğlu
Kütüphaneme Ekle
×
Kütüphaneme Ekle
×
4. Otizmli Çocuklara Konuşma Becerilerinin Öğretimi: Replikli Öğretim
Binyamin Birkan
Arşiv
Cilt: 11 Sayı: 01 ,
1.02.2010
Cilt: 11 Sayı: 02 ,
1.03.2010
Cilt: 12 Sayı: 01 ,
1.02.2011
Cilt: 12 Sayı: 02 ,
1.03.2011
Cilt: 13 Sayı: 01 ,
1.02.2012
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
is licensed under
CC BY-NC-ND 4.0