BibTex RIS Kaynak Göster

CONCEPT MAPS IN SCIENCE EDUCATION

Yıl 2003, Cilt: 13 Sayı: 13, 70 - 79, 01.01.2003

Öz

This study is concerned with the concept maps widely used to elucidate the relations between concepts in science teaching in the last two decades. It deals with a) how to teach them to the students b) how they can be prepared by the students using different approaches c) their importance as regards to science education. The differences between the hierarchical, non-hierarchical and chain concepts maps will be discussed with examples .

FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM HARİTALARI

Yıl 2003, Cilt: 13 Sayı: 13, 70 - 79, 01.01.2003

Öz

Bu çalışma, son 20 yıldan beri fen eğitiminde kavramlar arasındaki ilişkileri anlamlı birer önerme halinde sunmak için sıkça kullanılan kavram haritalarının, (a) öğrencilere nasıl öğretilebileceğini, (b) öğrenciler tarafından farklı yaklaşımlar içerisinde nasıl hazırlanabileceğini, ve (c) fen eğitimi açısından önemini sunmayı amaçlamaktadır. Ayrıca bu çalışmada, hiyerarşik, hiyerarşik olmayan ve zincir kavram haritalarının birbirlerinden farklı olan özellikleri, kavram haritası örnekleriyle tartışılacaktır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Osman Nafiz Kaya Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2003
Gönderilme Tarihi 1 Ağustos 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 13 Sayı: 13

Kaynak Göster

APA Kaya, O. N. (2003). FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM HARİTALARI. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(13), 70-79.