About
About
Roadmap
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Fatih Mirze
Instructor
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Publication
2
Review
0
CrossRef Cited
1
2
Publication
0
Review
1
CrossRef Cited
0000-0002-4293-7227
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Physical Training, Sports and Physical Activity For Disabled
Physical Activity and Health
Physical Fitness
Institution
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Popular Publications
Beden eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Authors:
Fatih Mirze
,
Atike Yılmaz
Published: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-894415
CITED
1
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
624
1
CITED
2
FAVORITE
624
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Beden eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Authors:
Fatih Mirze
,
Atike Yılmaz
Published: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-894415
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
624
2
FAVORITE
624
TOTAL DOWNLOAD COUNT
INVESTIGATION ON LEISURE BETWEEN THE YEARS 2009-2020 OF THE SCIENTIFIC STUDIES WITH TEACHERS IN TURKEY
Authors:
Gözde Yetim
,
Fatih Mirze
Published: 2021 ,
SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
DOI: 10.33689/spormetre.874692
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
452
0
FAVORITE
452
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
User doesn't have any peer review duties on DergiPark.
Publications
Beden eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Authors:
Fatih Mirze
,
Atike Yılmaz
Published: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-894415
CITED
1
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
624
1
CITED
2
FAVORITE
624
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour