About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Fulya Köse
Yozgat Bozok üniversitesi
Publication
5
Review
0
CrossRef Cited
7
5
Publication
0
Review
7
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
School Counseling
Curriculum and Instration
Curriculum Development in Education
Institution
Yozgat Bozok üniversitesi
Popular Publications
Öğretmenlerin Psikolojik Sağlamlıkları ve Kendini İşe Vermeleri Üzerine Korelasyonel Bir Çalışma
Authors:
Fulya Köse
Published: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.940730
CITED
2
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1140
2
CITED
1
FAVORITE
1140
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Duyguları İfade Etme Becerilerini Geliştirmek İçin Hazırlanan Grup Rehberliği Programının İlkokul Öğrencilerinin Motivasyonlarına, Duyguları İfade Etme Becerilerine ve Sosyal Becerilerine Etkisinin Belirlenmesi
Authors:
Fulya Köse
,
Dilsat Peker Ünal
Published: 2024 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1570011
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
154
0
CITED
1
FAVORITE
154
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Duyguları İfade Etme Becerilerini Geliştirmek İçin Hazırlanan Grup Rehberliği Programının İlkokul Öğrencilerinin Motivasyonlarına, Duyguları İfade Etme Becerilerine ve Sosyal Becerilerine Etkisinin Belirlenmesi
Authors:
Fulya Köse
,
Dilsat Peker Ünal
Published: 2024 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.1570011
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
154
1
FAVORITE
154
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmenlerin Psikolojik Sağlamlıkları ve Kendini İşe Vermeleri Üzerine Korelasyonel Bir Çalışma
Authors:
Fulya Köse
Published: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.940730
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1140
1
FAVORITE
1140
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Program Review, Evaluation and Development Study for Analytical Thinking in The Second-Class Visual Arts Course[İkinci Sınıf Görsel Sanatlar Dersinde Analitik Düşünmeye Yönelik Program İnceleme, Değerlendirme ve Geliştirme Çalışması]
Authors:
Fulya Köse
Published: 2021 ,
Educational Reflections
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
427
0
FAVORITE
427
TOTAL DOWNLOAD COUNT
TPAB MODELİ KAPSAMINDA ÖĞRETMENLERİN TPAB BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: BİR ÇALIŞTAY ÖRNEĞİ
Authors:
Fulya Köse
Published: 2021 ,
Inonu University Journal of the Faculty of Education
DOI: 10.17679/inuefd.1016001
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
912
0
FAVORITE
912
TOTAL DOWNLOAD COUNT
An Analysis Of The Relationship Between Prospective Teachers’ Emotion And Personality Traits With Their Teaching Efficacy
Authors:
Fulya Köse
,
Gülay Bedir
Published: 2020 ,
Cumhuriyet International Journal of Education
DOI: 10.30703/cije.687467
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1301
0
FAVORITE
1301
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Cumhuriyet International Journal of Education
Educational Reflections
Inonu University Journal of the Faculty of Education
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
User doesn't have any peer review duties on DergiPark.
Publications
Öğretmenlerin Psikolojik Sağlamlıkları ve Kendini İşe Vermeleri Üzerine Korelasyonel Bir Çalışma
Authors:
Fulya Köse
Published: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.940730
CITED
2
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1140
2
CITED
1
FAVORITE
1140
TOTAL DOWNLOAD COUNT
TPAB MODELİ KAPSAMINDA ÖĞRETMENLERİN TPAB BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: BİR ÇALIŞTAY ÖRNEĞİ
Authors:
Fulya Köse
Published: 2021 ,
Inonu University Journal of the Faculty of Education
DOI: 10.17679/inuefd.1016001
CITED
1
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
912
1
CITED
0
FAVORITE
912
TOTAL DOWNLOAD COUNT
An Analysis Of The Relationship Between Prospective Teachers’ Emotion And Personality Traits With Their Teaching Efficacy
Authors:
Fulya Köse
,
Gülay Bedir
Published: 2020 ,
Cumhuriyet International Journal of Education
DOI: 10.30703/cije.687467
CITED
4
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1301
4
CITED
0
FAVORITE
1301
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour