About
About
Roadmap
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Gülan Kalı
Dr.
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Publication
3
Review
1
CrossRef Cited
1
3
Publication
1
Review
1
CrossRef Cited
0000-0001-8930-5342
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Turkish and Social Sciences Education
Institution
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Publications
Investigation of Bilingual 7th Grade Students’ Narrative Writings in Terms of the Elements of Coherence and Cohesion
Authors:
Gülan Kalı
,
Mustafa Coskun
Published: 2022 ,
Journal of Language Education and Research
DOI: 10.31464/jlere.1082685
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
442
0
FAVORITE
442
TOTAL DOWNLOAD COUNT
İKİ DİLLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIMLARININ SÖZ DİZİMİ VE ANLAM BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Authors:
Gülan Kalı
, Mustafa Volkan Coşkun
Published: 2022 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
498
0
FAVORITE
498
TOTAL DOWNLOAD COUNT
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN İKİ DİLLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Authors:
Gülan Kalı
,
Perihan Gülce Özkaya
,
Mustafa Coskun
Published: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.678342
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1496
0
FAVORITE
1496
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Journal of Language Education and Research
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Reviews
International Journal of Turkish Teaching Research
Publications
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN İKİ DİLLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Authors:
Gülan Kalı
,
Perihan Gülce Özkaya
,
Mustafa Coskun
Published: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.678342
CITED
1
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1496
1
CITED
0
FAVORITE
1496
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour