About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Meryem Güler
Asst. Prof. Dr.
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Publication
2
Review
3
CrossRef Cited
4
2
Publication
3
Review
4
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Turkish Education
Institution
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Publications
Türkçe Eğitimi Alanında Yenilenmiş Bloom Taksonomisini Temel Alarak Yapılan Akademik Çalışmaların İncelenmesi
Authors:
Meryem Güler
,
Osman Mert
Published: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1031207
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
7716
0
FAVORITE
7716
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIMLARINDAKİ KONUŞMA DİLİ UNSURLARININ GİDERİLMESİNE YÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Authors:
Meryem Güler
,
Osman Mert
Published: 2020 ,
Journal of Kazım Karabekir Education Faculty
DOI: 10.33418/ataunikkefd.807072
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1302
0
FAVORITE
1302
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Kazım Karabekir Education Faculty
Reviews
Amasya Social Sciences Research Journal
Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Publications
Türkçe Eğitimi Alanında Yenilenmiş Bloom Taksonomisini Temel Alarak Yapılan Akademik Çalışmaların İncelenmesi
Authors:
Meryem Güler
,
Osman Mert
Published: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1031207
CITED
3
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
7716
3
CITED
0
FAVORITE
7716
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIMLARINDAKİ KONUŞMA DİLİ UNSURLARININ GİDERİLMESİNE YÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Authors:
Meryem Güler
,
Osman Mert
Published: 2020 ,
Journal of Kazım Karabekir Education Faculty
DOI: 10.33418/ataunikkefd.807072
CITED
1
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1302
1
CITED
0
FAVORITE
1302
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour