Issue: 56, 10/1/16

Year: 2016

Research Article

 

1. KURUMSAL REKLAM VE MİZAH

 

2. EDEBİYAT TARİHÇİLİĞİNDE ANTOLOJİLERİN ROLÜ: TÜRK HİKÂYE ANTOLOJİLERİ

 

4. KUZEY AZERBAYCAN HANLIKLARINDA SARAY KADINLARI VE NİKAH DİPLOMASİSİ

 

8. YAPAY SİNİR AĞI YÖNTEMİ İLE DAMACANA SU SATIŞ MİKTARLARININ TAHMİNİ

 

10. LEWIS MODELİNİN ZAYIF YÖNLERİ VE SINIRLAYICILARI

 

13. SPOR ÜZERİNE SOSYOLOJİK BİR ÇÖZÜMLEME: SPOR MERKEZLERİ (SAMSUN ÖRNEĞİ)

 

14. KEMAN EĞİTİMİNDE DEĞERLER AÇISINDAN SUZUKİ YAKLAŞIMI

 

16. TÜRKİYE’DE YAPISAL KIRILMALI TESTLERLE ELEKTRİK TÜKETİMİ VE EKONOMİK BÜYÜME ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ

 

17. PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN MARKA SLOGANLARININ ÖNEMİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

 

21. CELÂLEDDİN ERGÛN ÇELEBİ VE GENC-NÂME ÜZERİNE

 

24. GAZİANTEP İLİNDE SEDEF KAKMACILIĞININ İNCELENMESİ

 

26. AZERBAYCAN’DA BANKA KREDİ KANALININ İŞLEYİŞİ: AMPİRİK BİR ANALİZ

 

27. HAYVAN MASALLARI İLE EZOP MASALLARI’NIN KARŞILAŞTIRILMASI

 

29. FİNANSALLAŞMA VE GELİR DAĞILIMI