Volume: 9 Issue: 2, 9/30/21

Year: 2021

Articles

Ersin Diker
Assoc. Prof. Dr. Ersin DİKER Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi
Advertising Campaigns, Digital Advertising, New Media, Social Media Studies, Communication Technology and Digital Media Studies
Default avatar
Assoc. Prof. Dr. Ali ÖZCAN GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Communication and Media Studies, New Media
Default avatar
Assoc. Prof. Dr. Neva DOĞAN Gümüşhane Üniversitesi
Digital Advertising, Advertising Studies, Advertising Analysis
M. Salih Güran
Prof. Dr. M. Salih GÜRAN Gümüşhane Üniversitesi İIetişim Fakültesi Web
Media Studies, Communication Studies, Communication Theories, Internet
Default avatar
Asst. Prof. Dr. Mustafa Cankut KURT GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ
Communication and Media Studies
Default avatar
Asst. Prof. Dr. Elif KÜTÜKOĞLU GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, GAZETECİLİK BÖLÜMÜ
Journalism Studies, Communication and Media Studies
Default avatar
Dr. Tuğçe AYDOĞAN KILIÇ GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Communication Technology and Digital Media Studies, New Communication Technologies