Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Osman Nuri Atak
Osman Nuri Atak
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
14
2
Yayın
0
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Kitlesel uzaktan eğitimde öğrenen-içerik etkileşimi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği
Yazarlar:
İhsan Güneş
,
Köksal Büyük
,
Aylin Öztürk
,
Gamze Tuna
, Salih Gümüş,
Osman Nuri Atak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5428
0
ATIF
1
FAVORİ
5428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sentiment Analysis for Distance Education Course Materials: A Machine Learning Approach
Yazarlar:
Usame Ömer Osmanoğlu
,
Osman Nuri Atak
,
Kerim Çağlar
,
Hüseyin Kayhan
,
Talat Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.663733
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2107
0
FAVORİ
2107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitlesel uzaktan eğitimde öğrenen-içerik etkileşimi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği
Yazarlar:
İhsan Güneş
,
Köksal Büyük
,
Aylin Öztürk
,
Gamze Tuna
, Salih Gümüş,
Osman Nuri Atak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5428
1
FAVORİ
5428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Sentiment Analysis for Distance Education Course Materials: A Machine Learning Approach
Yazarlar:
Usame Ömer Osmanoğlu
,
Osman Nuri Atak
,
Kerim Çağlar
,
Hüseyin Kayhan
,
Talat Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.663733
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2107
14
ATIF
0
FAVORİ
2107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat