Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Adi Atmoko
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
9
2
Yayın
0
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Examining The Effects of Guidance and Counseling Services to The Self-Regulated Learning for College Students
Yazarlar:
Cindy Asli Pravesti
,
Bambang Wiyono
,
Dany Moenindyah Dany Moenindyah
,
Triyono Triyono.fip@um.ac.id
,
Adi Atmoko
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.664548
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2230
0
FAVORİ
2230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Assessing Relationships between Emotional Intelligence, School Climate and School Counselors Burnout: A Structural Equation Model
Yazarlar:
Fitri Wahyuni
,
Bambang Budi Wiyono
,
Adi Atmoko
, İm Hambali
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.639397
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1175
0
FAVORİ
1175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Examining The Effects of Guidance and Counseling Services to The Self-Regulated Learning for College Students
Yazarlar:
Cindy Asli Pravesti
,
Bambang Wiyono
,
Dany Moenindyah Dany Moenindyah
,
Triyono Triyono.fip@um.ac.id
,
Adi Atmoko
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.664548
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2230
5
ATIF
0
FAVORİ
2230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Assessing Relationships between Emotional Intelligence, School Climate and School Counselors Burnout: A Structural Equation Model
Yazarlar:
Fitri Wahyuni
,
Bambang Budi Wiyono
,
Adi Atmoko
, İm Hambali
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.639397
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1175
4
ATIF
0
FAVORİ
1175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat