Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Sahın
Doç.
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
30
2
Yayın
8
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
30
TR Dizin Atıf
0000-0002-1254-393X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Kurum
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Maarif Müfettişlerine İlişkin Algıları: Metafor Çalışması
Yazarlar:
AHMET Şahin
,
Ali Sabancı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.404639
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3630
0
FAVORİ
3630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Okul Kültürüne İlişkin Görüşleri / Views of School Managers and Teachers about School Culture
Yazarlar:
Ali Sabancı
,
Ahmet Şahin
, Melek Alev Sönmez, Ozan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2882
0
FAVORİ
2882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Maarif Müfettişlerine İlişkin Algıları: Metafor Çalışması
Yazarlar:
AHMET Şahin
,
Ali Sabancı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.404639
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3630
5
ATIF
0
FAVORİ
3630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI