Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aşkın Baydar
Yrd. Doç. Dr.
Yayın
4
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
1
4
Yayın
3
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Duygusal Zekâları ve Etkili Vatandaşlık Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Aşkın Baydar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1243048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
270
0
FAVORİ
270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Duygusal Zekâları ve Akademik Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Aşkın Baydar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.837349
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
467
0
FAVORİ
467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ile epistemolojik inançları arasındaki ilişkiler
Yazarlar:
Aşkın Baydar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
593
0
FAVORİ
593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The impact of Jigsaw and STAD on social studies pre-service teachers' academic achievement
Yazarlar:
Aşkın Baydar
,
Ufuk Şimşek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2378
0
FAVORİ
2378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Studies in Educational Research and Development
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Duygusal Zekâları ve Etkili Vatandaşlık Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Aşkın Baydar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1243048
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
270
1
ATIF
0
FAVORİ
270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat