Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aysel Murat Karatürk
Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
3
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
6
3
Yayın
1
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
0000-0002-7144-2952
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN DÜŞÜNME STİLLERİ PROFİLLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aysel Murat Karatürk
,
Hilmi Erten
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1018607
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
461
0
FAVORİ
461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aysel Murat
, Hilmi Erten
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.399224
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
0
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİ KULLANMALARI VE BU TEKNOLOJİLERİ ÖĞRENME - ÖĞRETME SÜRECİNE ENTEGRASYONLARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Aysel Murat
, Hilmi Erten
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.388068
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1784
0
FAVORİ
1784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Hakemlik
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aysel Murat
, Hilmi Erten
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.399224
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
4
ATIF
0
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİ KULLANMALARI VE BU TEKNOLOJİLERİ ÖĞRENME - ÖĞRETME SÜRECİNE ENTEGRASYONLARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Aysel Murat
, Hilmi Erten
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.388068
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1784
2
ATIF
0
FAVORİ
1784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat