Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Cem Güzeller
Cem Güzeller
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
3
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Büyük Veri: Sosyal Bilimler ile Eğitim Bilimlerinde Kullanımı ve Uygulama Alanları
Yazarlar:
Gökhan Aksu
,
Cem Güzeller
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
60
0
FAVORİ
60
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOBİL ÖĞRENMENİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Cem Oktay Güzeller
, Fatih Üstünel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.54760
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1928
0
FAVORİ
1928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Students’ Computer Attitudes in PISA 2012 Turkey Sampling
Yazarlar:
Cem Oktay Güzeller
, Levent Ertuna
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.spi.2.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
277
0
FAVORİ
277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
MOBİL ÖĞRENMENİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Cem Oktay Güzeller
, Fatih Üstünel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.54760
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1928
4
ATIF
0
FAVORİ
1928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Students’ Computer Attitudes in PISA 2012 Turkey Sampling
Yazarlar:
Cem Oktay Güzeller
, Levent Ertuna
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.spi.2.5
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
277
1
ATIF
0
FAVORİ
277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat