Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Huan Chın
Huan Chın
Dr.
Universiti Sains Malaysia
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
3
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Universiti Sains Malaysia
Yayınlar
Validation of cognitive models for subtraction of time involving years and centuries
Yazarlar:
Huan Chın
,
Cheng Meng Chew
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1160120
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
0
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Validating the Cognitive Diagnostic Assessment and Assessing Students’ Mastery of ‘Parallel and Perpendicular Lines’ Using the Rasch Model
Yazarlar:
Huan Chın
,
Cheng Meng Chew
,
Wun Yew
, Muzirah Musa
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.147.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
492
0
FAVORİ
492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematics Learning from Concrete to Abstract (1968-2021): A Bibliometric Analysis
Yazarlar:
Huan Chın
,
Cheng Meng Chew
, Menaga Suseelan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.99.9.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Assessment Tools in Education
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Validating the Cognitive Diagnostic Assessment and Assessing Students’ Mastery of ‘Parallel and Perpendicular Lines’ Using the Rasch Model
Yazarlar:
Huan Chın
,
Cheng Meng Chew
,
Wun Yew
, Muzirah Musa
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.147.9.6
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
492
1
ATIF
0
FAVORİ
492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematics Learning from Concrete to Abstract (1968-2021): A Bibliometric Analysis
Yazarlar:
Huan Chın
,
Cheng Meng Chew
, Menaga Suseelan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.99.9.4
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
2
ATIF
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat